پارچه فاستونی ۲۰٫۸۰ آسیا نخ ۶۰ + قیمت خرید از کارخانه

پارچه فاستونی ۲۰٫۸۰ آسیا را در بهترین کیفیت را از نمایندگی ما بخواهید ،  شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین پارچه های فاستونی را در سایت رسمی خریداری کنید.
برای خرید بهترین پارچه های فاستونی باید در ابتدا پارچه فاستونی را خوب بشناسیم برای شناخت پارچه فاستونی بداینم که پارچه فاستونی چیست؟ انواع پارچه های فاستونی کدامند؟ پارچه فاستونی با پارچه فاستونی کش چه تفاوت هایی دارد؟ بهترین پارچه فاستونی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

پارچه فاستونی چیست؟

پارچه فاستونی 20.80 آسیا

برای تعریف پارچه فاستونی می توان گفت که این پارچه با الیاف پشمی در ابتدا در بوستون آمریکا به صورت انبوه تولید شده است و پس از ان در سراسر دنیا به ویژه در ایران رواج یافت در ایران نیز قطب اصلی تولید پارچه فاستونی مربوط به شهر اصفهان است و اولین کارخانه تولید پارچه فاستونی در این شهر احداث گردیده است
برای تعریف بهتر این پارچه می توان گفت که پارچه ایست ساده که معمولا با الیاط حیوانی یا مصنوعی همچون پلی استر، ترویرا و … بافته می شود.
معمولا عرضه این پارچه در ایران در عرض ۱۵۰ سانتی متر است و دارای وزن های مختلفی هستند. وزن این پارچه  بستگی به تراکم و جنس الیاف دارد الیاف پشمی از الیاف مصنوعی دارای وزن بیشتر ، دوام بیشتر و قیمت بالاتری هستند.
لازم به ذکر است که پارچه های فاستونی دارای انواع مختلفی هستند برای شناخت انواع پارچه های فاستونی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع پارچه های فاستونی عبارت است از:

فاستونی با الیاف کاملا پشمی: این فاستونی را می توان در دسته مرغوب ترین پارچه ها دانست و از آن بیشتر برای تهیه کت و شلوار و لباس های رسمی استفاده کرد.
فاستونی عاری از الیاف طبیعی : این فاستونی دارای الیاف مصنوعی همچون ویسکوز، پلی استر و فلامنت است و به آن شبه فاستونی گفته می شود ، نسبت به فاستونی پشمی دارای وزن کمتر و قیمت پاین تری است و برای دوخت انواع فرم اداری و کت و شلوار استفاده می شود.
این فاستونی عاری از ویسکوز و پلی استر و فقط از الیاف فلامنت تولید می شوند این نوع از از دو نوع قبلی دارای قیمت ارزان تری است.
پارچه فاستونی کش : نوعی متفاوت از دیگر فاستونی ها می باشد چراکه الیاف و تار بود ان به گونه ای در کنار همدیگر قرار گرفته اند که دارای خاصیت کشسانی هستند و دارای دو نوع ساده و طرح دار است که نوع ساده آن به دلیل وجود سابله براق می باشد نوع طرحدار آن نیز شامل طرح های بیسکویتی، جودونف میله ای پاریس و جناغی است.

تنوع طرح و رنگ پارچه فاستونی ۲۰٫۸۰ آسیا

تنوع طرح و رنگ پارچه فاستونی 20.80 آسیا

پخش عمده پارچه فاستونی کش ساده و طرح دار را در سایت پارچه بازار به صورت مستقیم و کاملا بدون واسطه انجام می شود.
شما برای خرید خرید کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در پایین صفحه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
پارچه های فاستونی ایرانی دارای برند های زیادی در کشو ر می باشند د ر ادامه شما را با این برند ها آشنا خواهیم کرد.

از جمله برند های ایرانی تولید کننده پارچه فاستونی:
آسیا
مطهری
جامعه
عالیجناب
بدر نصف جهان
بروجرد
زرین فاستون اصفهان
هامون
پشم بافی میهن
مقدم
و …
تمامی این برند های پارچه های فاستونی در کیفیت بسیار خوب و بسیار عالی و با تنوع بسیار زیاد تولید می شوند و همین تنوع جوابگوی سلیقه های متفاتوت می باشد.

پارچه شبه فاستونی چیست؟

در واقع پارچه های شبه فاستونی به پارچه ای گفته می شود که در آن از هیچ گونه الیاف طبیعی استفاده نشده باشد و به جای آن از الیاف مصنوعی  همانند پلی استر، ویسکوز و … استفاده شده باشد.
این پارچه ها دارای کیفیت خوب و قابل قبولی هستند و دارای قیمت مناسب تری نسبت به پارچه های فاستونی می باشند و به همین جهت  به دلیل شباهت زیاد به پارچه های  فاستونی و قیمت مناسب تر دارای طرفداران زیادی می باشد.
پارچه های فاستنونی از لحاظ الیاف  با هم متفاوت هستند در ادامه شما را با انواع درصد های اختلاط در پارچه های شبه فاستونی آشنا خواهیم کرد.
انواع درصد های اختلاط پارچه های فاستونی:
۱۰به ۹۰
۲۰به ۸۰
۴۵ به ۵۵
در نگاه اول شاید این اعداد زیاد مشخص  کننده چیزی نباشد اما لازم به ذکر است که عدد های کوچکتر نشان گر درصد الیاف پشم و عدد بزرگتر نمایان گر درصد الیاف مصنوعی می باشد .
این درصد ها دارای عمومیت بیشتری هستند و در بازار ها رایج هستند اما دقت داشته باشید که با مراجعه به نمایندگی های ثبت سفارش می توانید با درصد های مورد نظر خود پارچه مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید و سفارش پارچه فاستونی ۲۰٫۸۰ آسیا

پارچه فاستونی ۲۰٫۸۰ آسیا یا در واقع  ۸۰٫۲۰ آسیا نوعی پارچه است با ۸۰ درصد الیاف مصنوعی و ۲۰ درصد الیاف طبیعی ترکیب شده و طرح و کیفیتی عالی را با توجه به دستگاه های تمام اتومات کارخانه تولید می کنند.
جهت خرید انواع فاستونی آسیا با مجموعه ما تماس بگیرید.