, , ,

کارخانه نمد ورامین | قیمت فروش عمده پارچه نمدی و لایی سوزنی

کارخانه نمد ورامین

لایی سوزنی پلی استر در صنایع مختلف کاربردهای متفاوت و متنوعی دارد. کارخانه نمد ورامین نیز محصولات خود را برای کاربرد در صنایع مخنلف از صنعت پوشاک گرفته تا خودروسازی، عروسک سازی، فیلتر سازی، مبلمان، کالای خواب و … تولید و عرضه می کند. این تولیدات از جمله منسوجات بی بافت Nonwoven به شمار می رود.

بی بافت ها یکی از سه دسته عمده منسوجات، در تقسیم بندی بر اساس روش تولید هستند. این دسته بندی عبارت است از بافت تخت، بافت حلقوی و بی بافت یا نبافته. در دو روش اول، ابتدا الیاف را در فرایند ریسندگی تبدیل به نخ می نمایند و سپس وارد فرآیند بافندگی می کنند. دو روش عمده بافندگی نیز عبارتند از بافت تخت و بافت حلقوی. پارچه هایی مانند پارچه تترون پراهنی ، پارچه فاستونی یا کت و شلواری ، پارچه ملحفه ای ، پارچه پرده ای به صورت تخت بافت تولید می شوند. پارچه هایی هم که برای تولید انواع تی شرت مورد استفاده قرار می گیرند، به روش حلقوی بافته شده اند. اما در دسته بی بافت ها، الیاف را مستقیماً تبدیل به پارچه و منسوج می کنیم. جهت آشنایی بیشتر با این فرآیندها و تولیدات کارخانه نمد ورامین با ما همراه باشید.

کارخانه نمد ورامین

روش های تولید منسوجات بی بافت

منسوجات بی بافت

منسوجات بی بافت با به هم چسبیدن یا در هم تنیده شدن الیاف تولید می شوند. این کار به سه روش انجام می شود:

  • حرارت
  • چسب
  • تثبیت مکانیکی

در روش حرارتی الیاف تحت تأثیر حرارت مقداری نرم شده و به هم می چسبند. انواع لایی ترموفیوز و پا پشم شیشه به این روش تولید می شوند که در صنعت پوشاک، کالای خواب و مبلمان بیشترین کاربرد را دارند. برای تولید برخی نبافته ها مانند اسپانباند و ملت بلون نیز الیاف یا ذوب می شود و یا به حد ذوب نزدیک می شود.

در روش تثبت مکانیکی از فرایندهایی مانند سوزن زنی needle punching و یا پرس استفاده می شود. سوزن زنی روشی است که در آن با استفاده از حرکات رفت و برگشتی تعداد بسیار زیادی سوزن در لایه های الیاف، آنها را در هم می تنند. پارچه نمدی محصول این فرایند است که به آن لایی سوزنی نیز گفته می شود. روش آب گره نیز یکی دیگر از روش های تثبیت مکانیکی است که محصول این فرآیند اسپانلس نامیده می شود.

در بسیاری از محصولات، از ترکیبی از روش های فوق استفاده می شود. برای مثال اکثر پارچه های نمدی، پس از سوزن زنی وارد دستگاه کلندر می شوند و با استفاده از حرارت و فشار، استحکام بیشتر و سطح صافتری پیدا می کنند.

محصولات کارخانه نمد ورامین

کارخانه نمد ورامین با دارا بودن خطوط متعدد تولید لایی سوزنی و لایی ترموفیوز یا حرارتی یکی تولیدکنندگان برتر کشور به شمار می رود.
لایی سوزنی را از الیاف پلی استر و در موارد نادری از الیاف پلی پروپیلن و یا پنبه و یا سایر الیاف ها تولید می کنند. این محصول تنوع بسیار بالا و کاربردهای متعددی دارد. دیلاً به برخی از آنها اشاره می کنیم:

نمد رنگی

نمد رنگی

پارچه نمدی رنگی آشناترین نوع لایی سوزنی برای عموم مردم است که در صنابع دستی، صنایع تزئینی و کاردستی دانش آموزان کاربرد دارد. کارخانه نمد ورامین از معدود کارخانجاتی در کشور است که اقدام به تولید نمد رنگی می کند. تنوع رنگ های تولید شده در این واحد صنعتی به بیش از 50 رنگ می رسد. رنگ های تولید شده با یک کد سه رقمی مشخص می شود. برای مثال کدهای 136 و 137 و 138 به طیف های رنگ زرد اختصاص داده شده است. کدهای 145 و 146 و 174 و 174 نیز به طیف رنگ های قرمز. به عبارتی در رنگ های اصلی تلاش شده طیف آن رنگ مورد پوشش قرار داده شود تا مشتریان بر اساس سلیقه و طراحی محصول خود گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. گرماژ های معمول این نوع لایی سوزنی عبارتند از 240 گرم و 500 گرم.

نمد یا لایی سوزنی خودرویی

لایی سوزنی

لایی سوزنی بیشترین کاربرد را در صنعت خودرو سازی دارد. بخش اعظمی از تولیدات کارخانجات نمد کشور به تأمین مواد اولیه این صنعت اختصاص دارد. در خودرو سازی برای پوشش کف و سقف و عایق صدای بین کابین و موتور، عایق صدای روی کاپوت موتور و دوخت روکش صندلی، پوشش پشت پارچه روکش صندلی و موارد دیگر از جمله فیلتر ها مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعی است مشخصات فنی نمدها در موارد مختلف، متفاوت باشد.

لایی سوزنی فیلتری

لایی سوزنی فیلتری

لایی فیلتری در بین منسوجات بی بافت شاید بیشترین حساسیت را داشته باشد. زیرا باید انسجام و یکنواختی بالایی در بافت داشته باشد تا بتواند از نفوذ ذرات جلوگیری کند. اندازه ذراتی که باید فیلتر شوند، در کاربردهای مختلف، متفاوت است. معمولاً فیلترسازان در این زمینه از استانداردهای مشخصی پیروی می کنند.

کارخانه نمد ورامین انواع لایی سوزنی را با توجه به استانداردهای حاکم در صنعت فیلترسازی تولید و روانه بازار می کند. این محصولات در فیلتر انواع سیالات مانند هوا، گرد و خاک، آب، روغن، گل و لای و … به کار می روند.

لایی سوزنی ژئوتکستایل

ژئوتکستایل به منسوجی گفته می شود که جهت تثبیت، جداسازی، حفاظت و یا فیلتراسیون خاک در پروژه های عمرانی و یا کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. مهندسان در این پروژه ها بسته به کاربرد و انتظاری که از ژئوتکستایل دارند، از انواع منسوجات بافته و یا نبافته استفاده می کنند. برای مثال در صورتی که نیاز به مقاومت کششی بالا در ژئوتکستایل باشد، از منسوجات بافته استفاده می کنند. در صورتی هم که نیاز به قابلیت فیلتراسیون و یا جداسازی بالا باشد، سراغ منسوجات نبافته از جمله لایی سوزنی می آیند. مشخصات پارچه های مورد استفاده نیز بر اساس کاربرد آن ها تعیین می شود.

انواع لایی سوزنی جهت استفاده به عنوان ژئوتکستایل از دیگر محصولات کارخانه نمد ورامین به شمار می رود.

تولید انواع لایی حرارتی یا ترموفیوز در کارخانه نمد ورامین

لایی ترموفیوز کارخانه نمد ورامین

لایی حرارتی با ترموفیوز که در زبان عامیانه به آن پشم شیشه نیز گفته می شود، از محصولات مهمی است که در این واحد صنعتی تولید می شود. این لایی های در تولید کالای خواب اعم از تشک و لحاف، تولید مبلمان و صندلی، البسه زمستانی، محصولات آشپزخانه، فیلترسازی، عایق سازی و موارد بسیار زیاد دیگر کاربرد دارند. در این محصول نیز مشخصات فنی بر اساس کاربردها تعیین می گردد.

خرید انواع نمد ، لایی سوزنی و لایی ترموفیوز از کارخانه نمد ورامین

خرید مستقیم لایی سوزنی از کارخانه نمد ورامین

خرید از کارخانه نمد ورامین به سه صورت انجام می شود.

  1. اگر شما محصولی را نیاز دارید که جزء تولیدات عمومی کارخانه است، کافی است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان اطلاعات لازم را دریافت نمایید. برای مثال خرید نمد رنگی 240 و یا 500 گرم و یا نمد خودرویی مشکی 200 گرم یا 250 و یا 330 گرم و یا لایی ترموفیوز فیلتری 220 گرم 1 سانتی عرض 220 بدین طریق قابل انجام است.
  2. اگر نیاز به محصولی دارید که جزء تولیدات خاص کارخانه است، مثلاً لایی سوزنی فیلتری سفید آلفا 330 گرم عرض 77 ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را جهت تولید، ثبت نمایید تا در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه، اقدام به تولید و تحویل بار نماییم. همچنین در صورتی که محصول مورد نیاز شما، از تولیدات معمول کارخانه است، اما آن را با عرض یا گرماژ متفاوتی نیاز دارید، مثلاً بتا مشکی 330 گرم که در عرض 150 سانت تولید می شود را در عرض 300 سانت نیاز دارید، باز هم همین مسیر را باید طی کنید.
  3. اگر شما محصولی را می خواهید که تاکنون در کارخانه نمد ورامین تولید نشده، باید مشخصات فنی و نمونه خود را برای ما ارسال نمایید تا ضمن آنالیز امکانسنجی تولید آن را انجام داده و شرایط را به شما اعلام نماییم.
,

پارچه شمعی پشت نقره ای عرض 150 و 175 | قیمت فروش عمده در بازار تهران

پارچه شمعی پشت نقره ای

قیمت خرید عمده پارچه شمعی پشت نقره ای در بازار تهران

انواع پارچه ضد آب از جمله پارچه شمعی پشت نقره ای به علت همین ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب کاربردهای متنوعی دارند. تولیدکنندگان پوشاک ، بادگیر ، سایه بان ، کاور ، چادر های مسافرتی ، چادر ماشین و موتور ، کیسه ها و ساک های دستی ، پیش بند و مانند اینها از مشتریان خرید عمده پارچه شمعی به شمار می آیند.

  • اما آیا تمام انواع پارچه های شمعی را می توان برای کاربردهای مختلفی که گفته شد استفاده نمود؟
  • اساسا تفاوت بین انواع این پارچه های ضد آب در چیست؟
  • چگونه بهترین نوع پارچه شمعی را برای تولید محصول مد نظر خود انتخاب کنیم؟
  • برای خرید عمده از بازار تهران چه اقداماتی باید بکنیم؟

در این نوشته خواهیم کوشید ضمن معرفی انواع پارچه شمعی ضد آب و ویژگی ها و کاربردهای آنها با تأکید بر عنوان این نوشته یعنی پارچه پشت نقره ای ، در مورد نحوه خرید عمده از بازار تهران و ارسال به تمام نقاط کشور اطلاعاتی ارائه کنیم.

پارچه شمعی پشت نقره ای

انواع پارچه های شمعی

پارچه های شمعی انواع مختلفی دارند و هر یک با مشخصات متفاوتی، برای کاربردهای خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این پارچه ها که در بازار ایران رواج دارند، می توان به این موارد اشاره نمود:

  • پشت نقره ای
  • آکسفورد
  • پشت لاستیک
  • مموری
  • پشت سفید
  • سانتانا
  • گورتکس
  • ریپش پشت دوغی
  • تی سی
  • پشت دنبه ای
  • خلبانی

به طور کلی باید توجه داشت که ساختار پارچه های شمعی عموماً از دو لایه تشکیل می شود. لایه پارچه ای و لایه ای پلیمیری که پشت پارچه پوشش داده شده (Coat شده) و این لایه پلیمری است که خاصیت ضد آب به پارچه می دهد.

تفاوت انواع پارچه های فوق نیز بیشتر به نوع و ضخامت و نحوه پوشش این لایه مربوط می شود. البته همانند دیگر منسوجات، این پارچه ها در مشخضاتی مانند گرماژ ، تراکم ، مشخصات نخ ، نوع بافت و … نیز با هم تفاوت هایی دارند.

خرید عمده پشت نقره ای از بازار تهران

خرید عمده شمعی پشت نقره ای

در خرید عمده پارچه شمعی پشت نقره ای باید به نکات ذیل توجه نمود:

  • عرض پارچه: عرض معمول این پارچه 150 سانت است ولی در عرض 160 و 170 و 175 و 180 نیز به بازار می آید. توجه داشته باشید که اگر نیاز به عرض بالاتر دارید، حتماً از فروشنده عرض دقیق مفید پارچه را بپرسید.
  • طول طاقه: طول طاقه ها معمولاً 100 یارد است که معادل 91 متر می شود. درصد قابل توجهی از رول ها هم 110 یاردی هستند که معادل 100 متر پارچه را شامل می شوند.
  • گرماژ پارچه: برای برخی از کاربردها پارچه سبک و برای برخی دیگر نیاز به پارچه سنگین تری است. حتما در این مورد اطلاعات کافی را جمع آوری کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره های لازم به شما مشتریان عزیز هستند.

این نوشته تکمیل می شود ……

, ,

نمد ضخیم فرشینه | قیمت فروش مستقیم از کارخانه

نمد ضخیم فرشینه

قیمت خرید مستقیم نمد ضخیم فرشینه

تولید انواع پادری و فرشینه نمدی رونق گرفته و تولید نمد ضخیم فرشینه را افزایش داده است. این نمدها معمولاً به صورت استپ دار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تولید کننده پادری و یا فرشینه هستید، یا در نظر دارید تولیدی خودتان را راه اندازی کنید و می خواهید نمد مورد استفاده خود را از کارخانه تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نمد ضخیم فرشینه

مشخصات نمد ضخیم فرشینه

نمد ضخیم فرشینه معمولاً با گرماژ 550 ، 600 ، 700 ، 800 و 1000 گرم تولید می شود. منظور از گرماژ وزن هر متر مربع نمد است. در گرماژ 550 گرم، ضخامت نمد به حدود 5 میلی متر و در گرماژ 1000 ضخامت نمد به حدود 8 میلی متر می رسد.

رنگ این نمد ها معمولاً شیری (خودرنگ) یا مشکی یا طوسی اسپرتی یا سبز است. در برخی محصولات رنگ نمد مهم نیست. زیرا نمد صرفا به عنوان لایی استفاده می شود. یعنی هم پشت و هم روی نمد به پارچه دیگری لمینیت می شود.  اما در بسیاری از محصولات، فقط یک روی نمد با پارچه ای مانند پارچه مخمل چاپی پوشانده می شود و روی دیگر آن که زیر کار قرار می گیرد، استپ دار می شود.

عرض نمد مورد استفاده در این صنعت نسبتاً متنوع است. زیرا محصولات این صنعت از پادری تا زیرانداز تا فرشینه های 12 متری، تنوع دارد.

نمد ضخیم

تولیدات و خدمات ما در خرید مستقیم از کارخانه

شما می توانید انواع نمد و پارچه نمدی را از کارخانه ما به صورت مستقیم خرید کنید. جهت اقدام به خرید کافی است با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل در اختیار شمار قرار گیرد. جهت ثبت سفارش بهتر است به موارد ذیل دقت نمایید.

  1. ما به صورت سفارشی نمد مورد نیاز شما را تولید می کنیم. به علت حجم زیاد سفارشات مشتریان و لزوم بهینه سازی برنامه خط تولید، تحویل سفارش شما معمولاً بین یک تا دو هفته طول می کشد. در برخی موارد این زمان ممکن است طولانی تر نیز بشود.
  2. سفارش شما باید حداقل 1 تن باشد. البته در برخی موارد سفارش 500 کیلو نیز قبول می کنیم.
  3. رنگ عرض و گرماژ نمد بر اساس سفارش شما تنظیم می شود.
  4. اگر نیاز به نمد استپ دار دارید، ما هماهنگی و همکاری لازم را انجام می دهیم.

تولید لایی سوزنی برای صادرات به عراق

تولید لایی سوزنی پارچه بافته شده پارچه ایی است که دارای تار و پود می باشد و با استفاده از روش های بافندگی تولید و بافته می شوند.
اما پارچه نبافته دارای تار و پود نمی باشد.

فاکتور های بهترین مرکز خرید لایی 

فاکتور های بهترین مرکز خرید لایی سوزنی

  1. دارا بودن مجوز های لازم از وزارت مربوطه
  2. استفاده از مواد اولیه با کیفیت
  3. استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته
  4. بهره گیر از دانش به روز مهندسان
  5. تولید در مکان های بهداشتی و کاملا مکانیزه
  6. امکان بازدید از خط تولید
  7. امکان دریافت مشاوره رایگان به صورت اینترنتی و حضوری
  8. و ...

با توجه به موارد ذکر شده می توان به این نتیجه رسید که همه تولیدی ها در زمره مراکز معتبر خرید عمده لایی سوزنی قرار نمی گیرند بنابراین در هنگام خرید دقت کافی را جهت خرید بهترین محصولات به عمل آورید.
برای خرید عمده بهترین لایی سوزنی پلی استر همین حالا با ما تماس بگیرید.
شایان ذکر است که بهترین مرکز بر اساس یک سری فاکتور مشخص خواهد شد

لایی سوزنی صنعتی

 خرید لایی سوزنی

 لایی سوزنی صنعتی به لحاظ بافت و انسجام با پارچه سوزنی بسیار متفاوت است.این نوع از لایی سوزنی به واسطه کاربرد که دارای دارای انعطاف پذیری کمتری بوده و بافت منسجم تری دارد و بر لاف پارچه نمدی تزئینی در صخامت های متنوعی تولید می شود.از لایی سوزنی صنعتی بیشتر در صنعت تولید خودرو و ساخت انواع فیلتراسیون استفاده می شود.همچنین به دلیل وجود ویژگی های بسیار خوب به عنوان عایق نیز مورد استفاده قرار می گیرد لازم به ذکر است که این نوع از لایی سورنی توانایی مقاومت در دماهای بالا را نیز دارد.

تولید انواع لایی 

لایی های سوزنی از لحاظ تولید به دو نوع

  • لایی سوزنی تزئینی
  • لایی سوزنی صنعتی

تقسیم می شوند هر کدام از این نوع ها دارای ویژگی ها و کاربرد های خاص خود هستند. در ادامه به معرفی هر کدام از این پارچه ها بیشتر خواهیم پرداخت.

 

پارچه نمدی متری در فروشگاه مرکزی

با پارچه نمدی

پارچه نمد متری در واقع جزو اولین پارچه هایی است که اختراع شده و در گذشته برای جلوگیری از تاول در پاها الیاف طبیعی را درون کفش های خود جا گذاری می کردند.

امروزه پارچه های نمدی متری از الیاف مصنوعی همچون پلی استر، ویسکوز، فلامنت و … تهیه می شوند.
البته به صورت محدود نمد های پشمی نیز تولید می شود که برای تهیه انوع کلاه، کیف پالتو و .. مورد استفاده قرار می گیرد.
اما غالب پارچه های نمدی که تولید می شوند از الیاف مصنوعی تولید می شوند.
پارچه های نمدی انواعی دارند در ادامه به ذکر آن خواهیم پرداخت.

الیاف مورد استفاده در پارچه نمدی

الیاف مورد استفاده در پارچه نمدی

همانطور که اشاره شد در گذشته تمامی نمدی هایی که به روش سنتی تولید می شد با استفاده از الیاف طبیعی تهیه می شد.

اما امروزه با توجه به گران بودن و محدود بودن الیاف طبیعی از الیاف مصنوعی برای تهیه پارچه های نمدی استفاده می شود.
البته در حال حاضر نمد های پشمی که برای تولید پوشاک استفاده می شود به صورت محدود و الیتفه با قیمت بالاتری عرضه می شوند.
اما در سایر پارچه های نمدی از الیافی همچون ویسکوز، پلی استر، فلامنت و غیره برای تولید این پارچه های استفاده می شود.
این پارچه ها به صورت متری، کیلویی و طاقه ای عرضه می شود.
جهت خرید پارچه نمدی متری در ادامه با ما همراه باشید.

خرید پارچه نمدی متری 

خرید پارچه نمدی متری 

پارچه های نمدی از لحاظ قیمت جزو بهترین پارچه های موجود در بازار است.
به طور معمول تولید کننده های پارچه نمدی یا لایی سوزنی به صورت کیلویی و طاقه ای پارچه های نمدی را عرضه می کنند اما علاوه این گروه تولید و بازرگانی پارچه بازاز آماده عرضه پارچه نمدی به صورت متری خواهد بود.
جهت خرید پارچه نمدی متری می توانید با از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران فروش ما در تماس باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان از شرایط خرید نیز مطلع گردید.

لایی سوزنی پلی استر + فروشگاه اینترنتی کارخانه تولیدی

لایی سوزنی پلی استر درصد قابل توجهی از این نیازمندی ها با استفاده از کالا ها و وسایلی که در محیط اطراف ما وجود دارد تامین می شوند.
تمامی کالا ها و ابزار های موجود در محیط اطراف ما از مواد اولیه مختلفی تولید شده اند.
مجموعه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار یکی از بهترین تولید کننده ها در زمینه لایی سوزنی می باشد.
شما می توانید این محصول پر طرفدار را از طریق مجموعه پارچه بازار با قیمتی عالی و درجه یک ترین نوع خریداری کنید.

کاربرد لایی سوزنی

کاربرد لایی سوزنی پلی استر

همان طور که اشاره کردیم لایی سوزنی کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارد.
به عنوان یک مثال بارز می توان به استفاده از آن در تولید کفپوش و عایق در خودرو ها اشاره کرد.
تولید ایزوگام از دیگر کاربرد های مهم این محصول می باشد.
تولید و ساخت پارچه مبلی و هم چنین استفاده در صنعت چرم مصنوعی از دیگر کاربرد های لایی سوزنی می باشد.
صنعت عروسک سازی و صنعت پوشاک از دیگر صنایعی هستند که برای تولید محصولات خود از لایی سوزنی استفاده می کنند.
فیلترسازان نیز از افرادی هستند که در تولید کالا های خود از لایه های مختلفی از این محصول استفاده می کنند.
برای تولید هر کدام از موارد ذکر شده در بالا از نوع خاصی لایی سوزنی استفاده می شود.
برای این که بتوان خروجی خوبی و با کیفیتی داشت باید از لایی سوزنی مرغوب استفاده نمود.

قیمت خرید لایی سوزنی پلی استر

قیمت خرید لایی سوزنی پلی استر

قیمت لایی سوزنی یکی از موارد مهم و مورد توجه مشتریان می باشد.
قیمت ها همیشه از خصوصیات و ویژگی های هر نوع کالایی هستند که بر طبق همان خصوصیات و ویژگی ها و عوامل موثر بر تولید آن ها تعیین می شوند.
عوامل و فاکتور هایی در حین تولید لایی سوزنی دخیل هستند که قیمت آن را تعیین می کنند.
کیفیت موجود در لایی های سوزنی از مهم ترین عواملی است که قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

پارچه چلوار ایرانی عرض 2 متر+قیمت خرید عمده بهترین

نمایندگی فروش کارخانه تولید پارچه چلوار

پارچه چلوار طیف وسیعی از کیفیت های متنوع، نرم، لطیف، درشت و قوی را شامل می شوند و هر کدام دارای قیمتی متناسب هستند.
به این دلیل که قیمت این نوع پارچه ارزان می باشد، طراحان از آن برای دوخت نمونه های اولیه قبل از دوخت لباس اصلی استفاده می کنند.

چرا پارچه چلوار پیشنهاد می شود؟

چرا پارچه چلوار پیشنهاد می شود؟

پارچه چلوار که در حقیقت پارچه ایی ساده می باشد در عرض های مختلفی شامل عرض 90، عرض 150، عرض 200 و عرض 300 تولید می شوند و بنا به نوع محصولی که قرار است در تولید آن استفاده شود، به کار گرفته می شود.
الیافی که برای تولید پارچه های چلوار استفاده می شوند از هر دو نوع الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر می باشد که در واقع یا به صورت جداگانه به کار گرفته می شوند و یا ترکیبی از هر دو نوع می باشند.
نکته حائز اهمیت این است که به کار گیری الیاف پنبه به تنهایی مقرون به صرفه نخواهد بود، زیرا الیاف طبیعی پنبه محدود و گران قیمت هستند و بنابراین پارچه تولیدی نیز باید قیمتی بالا داشته باشد.

قیمت خرید عمده

قیمت خرید عمده پارچه چلوار

برای خرید انواع پارچه چلوار و هرگونه پارچه پیشنهاد ما این است که در صورتی که تولیدی و یا کارگاه دارید سعی کنید برای خرید به صرفه تر حتما از  خرید عمده و به مقدار زیاد آن استفاده کنید کنید.
زیرا خرید پارچه های چلوار به مقدار زیاد و عمده  باعث می شود تا شما اکثرا چلوارهای خوب و قیمت مناسب در اختیار داشته باشید.
با توجه به هزینه های جانبی خرید عمده هر جنسی می تواند از هزینه تا حد بسیاری نسبت به خرده فروشی کاسته و شما علاوه بر کیفیت خوب ، قیمت کمتری هم بپردازید.
جهت خرید انواع پارچه با بهترین کیفیت و قیمت با مجموعه ما تماس بگیرید و یا آنکه با حضور در دفتر ما پس دیدن نمونه ها و تایید آن خرید خود را با خیال راحت انجام  دهید.

مخمل توشکا+قیمت خرید عمده پارچه

مخمل توشکا در واقع پارچه مخمل پارچه ای است ، پرز دار و کرکی که دارای بافتی بسیار فشرده است.
در گذشته پارچه های مخمل جزو پارچه های بسیار لوکس و گران قیمت محسوب می شدند و باری دوخت انواع لباس های مجلل مجلسی اشراف زادگان استفاده می شد.

الیاف پارچه مخمل توشکا

الیاف پارچه مخمل توشکا

پارچه های مخمل در اصل از الیاف ابریشم تولید می شوند اما در حال حاضر با توجه به گران و محدود بودن الیاف ابریشم الیاف دیگری نیز همراه با ابریشم استفاده می شود.
پارچه هایی که به صورت ۱۰۰ در ۱۰۰ از الیاف ابریشم تولید می شوند دارای قیمت بسیار بالایی هستند و می توان گفت که بسیار نایاب هستند در حال حاضر برای تولید پارچه های مخمل از الیاف ریون، کتان، پنبه، ویسکوز، پشم، موهر، استات و .. در کنار الیاف ابریشمی استفاده می شوند.
لازم به ذکر است که قیمت و کیفیت پارچه مخمل با توجه به الیاف مورد استفاده متغیر است.
معمولا پارچه های مخملی که از الیاف ریون تولید می شوند قیمت پایین تری دارند و پارچه هایی که با الیاف اسپندکس تولید می شوند دارای خاصیت کشسانی هستند.
شاید جلب باشد که بدانید جنس پارچه مخمل با کرک پارچه متفاوت است بنابراین این در هنگام خرید به برچسب ها دقت کنید پارچه هایی که با الیاف اسپندکس (لاکرا) تولید می شوند دارای خاصیت کشسانی هستند.
پارچه های مخمل با توجه به روش تولید و الیاف مورد استفاده به نوع های متفاوتی تبدیل می شوند که در ادامه به ذکر آن خواهیم پرداخت.

انواع مخمل

  • پارچه مخمل ابریشمی
  • مخمل چروک
  • مخمل طرحدار
  • مخمل برجسته
  • مخمل نخی
  • مخمل چکش خورده
  • مخمل پنه
  • مخمل سیزل
  • پارچه مخمل ولور
  • و …

خصوصیات پارچه مخمل

  • بسیار نرم و لطیف
  • کاملا براق و صاف
  • بسیار گرم مناسب برای دوخت لباس در فصول سرد
  • تنوع در طرح و رنگ
  • راحتی دوخت
  • امکارن جذب پرز و مو به خود
  • چروک پذیری پارچه مخمل توشکا
  • و …

مصارف پارچه مخمل

  • ساخت انواع مبل
  • دوخت لباس های مجلسی زنانه
  • قابل استفاده در لباس های مردانه
  • استفتده از پارچه مخملی توشکا در تهیه انواع رو تختی رو کوسنی و …

 

قیمت خرید پارچه مخمل توشکا

قیمت خرید مخمل توشکا

مجموعه ما به نسبت کیفیت تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند.
جهت خرید بهترین پارچه مخمل توشکا می توانید از طریق مجموعه ما به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه پارچه های مورد نیاز خود را تهیه فرمایید کافی است با ما در ارتباط باشید.

قیمت پارچه روکش صندلی ماشین در کارخانه تولیدکننده

قیمت پارچه روکش صندلی بسته به نوعی که تهیه می کنید متفاوت است.
ظاهر شکیل و بی نقصی را به فضای داخلی آن می بخشد.
به همین دلیل بسیاری از دارندگان خودرو در پی خرید پارچه  روکش صندلی ماشین هستند.
از این رو دانستن نکات و ویژگی های این پارچه ها برای فروشندگان از اهمیت والایی برخودار است. از این رو می توان خریدی بی نقص را در پی داشته باشد.

مدل های مختلف پارچه روکش صندلی ماشین

مدل های مختلف و قیمت  پارچه روکش صندلی ماشین

این پارچه ها علاوه بر جنس های مختلف، مدل های گوناگونی نیز دارند.
باتوجه به هزینه ای که می خواهند فروشندگان انجام دهند، مدل های گوناگونی دارد.
در حالت کلی این روکش ها ۳ دسته مختلف دارند.
نوع از پارچه روکش های صندلی ماشین موجود هستند. این پارچه ها برای محافظت از ساییدگی و جلوگیری از خراب شدن صندلی خودرو طراحی و تولید می گردند.
هدف اصلی آن ها ایجاد  ظاهر مناسبی برای صندلی می باشد.
نوع دوم آنها برای پوشاندن رویه صندلی هایی تولید می شود. این نوع پارچه ها پیشتر آسیب دیده اند و می خواهند این آسیب دیده نشود تا ظاهر مناسب تری به خودرو بخشیده شود.
طرفدار اصلی نوع سوم این پارچه روکش ها آنهایی هستند که به سادگی سبک صندلی های موجود در اتومبیل بهبود و تغییر بخشیده اند.
در نهایت سبب مب شوند تا ظاهر آن متنوع تر گردد.
روکش صندلی ماشین در انواع مختلف کاربری ها از جمله روکش های یونیورسال، روکش های لغزنده و روکش های سفارشی و نیمه سفارشی تقسیم بندی می شوند.

روکش های یونیورسال

روکش های یونیورسال در واقع آن دسته از پارچه روکش صندلی هستند که، برای هر نوع وسیله نقلیه از جمله مدل های مختلف آن بکار برده می شوند. معمولا هزینه خیلی کمتری نسبت به سایر روکش ها دارند و نصب آنها آسان می باشد. به راحتی روی صندلی ها کشیده می شود و با این حال سازندگان آن هشدار می دهند که از این نوع روکش ها در اتومبیل هایی که دارای کیسه هوا هستند استفاده نشود.

مدل های نیمه سفارشی

مدل بعدی مدل های نیمه سفارشی می باشند. این پارچه ها  که کمی ارزان تر از مدل سفارشی هستند اما تقریبا تمامی ویژگی های مدل های سفارشی را دارا می باشند.
این نوع معمولا در روکش صندلی اتومبیل های خاص بکار برده می شود.
بطور مثال برای اتومبیل های ورزشی یا ماشین های خاص مسابقه ای و با ابعاد جمع و جور بکار برده می شوند.
روکش های سفارشی یا اصظلاحا روکش های لاکچری جزو گرانترین دسته از روکش های صندلی ماشین می باشند.
این روکش ها که، احساس نرمی و راحتی فوق العاده ای را به ارمغان می آورند.
سبک و طراحی آنها براساس سفارشات صورت می گیرد.
علاوه بر آن جوری برش داده شده اند که با قرارگیری برروی صندلی تداخلی با دسته های دکمه کنترل صندلی، تکیه گاه و یا کیسه هوای خودرو ندارد.

روکش های لغزنده

روکش های لغزنده نیز مدل هایی هستند که اغلب صاحبان خودرو حتی نام یا حرف اول نام تجاری خود را برروی آن گلدوزی می کنند.
روکش های لغزنده سطحی صاف و لیز دارند که البته در تصادفات بخصوص اگر کودک در خودرو سوار باشد، ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند زیرا بسیار لغزنده هستند و مانند سایر روکش های صندلی خودرو به راحتی فیت نمی شوند.
نام لاتین این دسته از روکش های صندلی خودرو Slip-on car seat cover نام دارد.
البته جدا از در نظر گرفتن انواع و اقسام مدلهای پارچه روکش صندلی ماشین باید به یکسری نکات نیز توجه کافی داشت.
بطور مثال حتی اگر بهترین مدل پارچه هم برای روکش انتخاب گردد. همواره عواملی وجود دارد موجب سایش و یا خرابی آن گردند.
بطور مقال پارچه های چرمی روکش صندلی در برابر اشعه UV خورشید بشدت خشک گریده و در نهایت باعث ایجاد ترک و محو شدن رنگ آنها می گردد.
بنابراین دانستن یکسری نکات جهت نگهداری صحیح از این پارچه ها می تواند عمر آنها را طولانی تر کند.

قیمت پارچه روکش صندلی

قیمت پارچه روکش صندلی

قیمت پارچه روکش صندلی بسته به انواع آن که در بالا گفتیم می تواند متفاوت باشد .
حال شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز و نوع ماشینتان بهترین روکش صندلی را تهیه کنید.
جهت خرید انواع پارچه می توانید با ما در تماس باشید.
نمایندگی ما با بهترین خدمات بصورت حضوری و غیر حضوری به شما پارچه ارائه می دهد.

 

کارخانه تولید پارچه نمد متری در تهران

پارچه نمد متری  کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد.
این محصول تنوع زیادی دارد و در ضخامت های گوناگونی تولید می شود.
هر کدام از انواع پارچه نمدی در  مورد خاصی مورد استفاده است .
پارچه نمدی ضخیم پارچه ای گرم و در بر خلاف گرمای آن سبک وزن است، به همین دلیل کاربری های زیادی درموارد گوناگون دارد.
دانستن این نکته خوب است که از این نوع پارچه برای تولید انواع پادری پارچه نمد متری برای پادری باید دارای مقاومت و ضخامت بالایی باشد.
در این مطلب قصد داریم در خصوص ویژگی های نمد و  لایی سوزنی و خریددست اول انواع پارچه نمدی متری با شما صحبت کنیم.

 نمد چیست؟

پارچه نمدی متری چیست؟

پارچه نمدی منجمله از پارچه های قدیمی و محبوب می باشد که طی فرایندی توسط فشار و حرارت بالا در ضخامت های مختلف در کارخانه تهیه می شود.
پارچه نمدی متری در ضخامت ها و گرماژ متنوعی تولید می شود.
که هر کدام از انواع آن برای موارد ویژه ای  مورد استفاده است.
نمد ها را می توان با استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی  و ترکیب درصدهای آن تولید و به بازار روانه کرد.
این محصول به علت مقاومت بالایی که دارد، برای تهیه انواع کیف، پاپوش، وسایل تزئینی و دکوری و صنایع  بکار گرفته می شود.
پارچه نمدی در عین استحکام دارای انعطاف بالایی است و جاذب رطوبت است.
این پارچه ها علاوه بر آنکه در برابر حرارت تا حدود زیادی عایق هستند ،  خیلی دیر و به ندرت فرم آن تغییر می کند و دارای چین و چروک و بالاخص چین و چروک عمیق می شوند.
این پارچه به دلیل رنگ بندی و استقامت خوب آن در عروسک سازی بسیار مورد کاربرد است و همچنین در سایر اکسسوری ها و تزیینات و مناسبت ها و جشن ها از انواع نمدها استفاده می کنند.
این استفاده تنها معطوف به کاربردهای تزییناتی نیست بلکه در صنایع بسیار کاربد دارد بخصوص انواع ضخیم آن مانند ژئو تکستایل ها و غیره …
اگرچه می توان نمدها را شست اما بهتر است که خیلی در این کار افراط نکرد زیرا باعث می شود که بافت آن بهم بریزد و فرم اولیه آن بهم بریزد.

فروش پارچه نمد متری 

فروش پارچه نمدی متری 

خصوصیات و مزایای استفاده از انواع نمد سبب شده که این پارچه همیشه دارای بازار داغی با شد و همیشه مشتری به دنبال آن باشد.
این پارچه با توجه به کاربردش با ضخامت های مختلفی در بازار وجود دارد که آنها را از هم متفاوت می کند.
مانند ضخامت های مختلف این بازار نیز کیفیت های متفاوتی راهم به دارد.
این پارچه در سطح های کیفیتی متفاوتی تولید و به بازار ارائه می شود.
هزینه های پارچه نمد متری نیز با توجه به کیفیت و نوع مواد به کار رفته در آن متفاوت است، اما به طور کلی این پارچه دارای قیمت مناسبی است و دارای قیمت رقابتی است.
این پارچه در ایران تولید می شود و قیمت آن به نسبت پارچه های وارداتی مناسب تر است و همچنین دارای رنگ های بسیار زیبایی می باشد.
شرکت مهان نساجان یزد در تلاش است تا هم کیفیت محصول را تضمین کند و قیمت نهایی آن را مورد رضایت مشتریان  حفظ کند.
مشاوران ما در مجموعه آماده پاسخگویی به شما  در ارتباط پارچه نمدی متری هستند.
جهت ارتباط با ما به سه طریق می توانید با ما ارتباط برقرار کنید مانند تلفنی، حضور در دفتر ما و بصورت آنلاین.
با خرید از ما چون خریدی دست اول دارید قیمت ها بسیار کمتر از دیگر فروشگاه ها است.
با یک بار خرید از مشتری دائمی ما می شوید و از خرید بی نظیر خود لذت ببرید.