, ,

نمد ضخیم فرشینه | قیمت فروش مستقیم از کارخانه

نمد ضخیم فرشینه

قیمت خرید مستقیم نمد ضخیم فرشینه

تولید انواع پادری و فرشینه نمدی رونق گرفته و تولید نمد ضخیم فرشینه را افزایش داده است. این نمدها معمولاً به صورت استپ دار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تولید کننده پادری و یا فرشینه هستید، یا در نظر دارید تولیدی خودتان را راه اندازی کنید و می خواهید نمد مورد استفاده خود را از کارخانه تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نمد ضخیم فرشینه

مشخصات نمد ضخیم فرشینه

نمد ضخیم فرشینه معمولاً با گرماژ ۵۵۰ ، ۶۰۰ ، ۷۰۰ ، ۸۰۰ و ۱۰۰۰ گرم تولید می شود. منظور از گرماژ وزن هر متر مربع نمد است. در گرماژ ۵۵۰ گرم، ضخامت نمد به حدود ۵ میلی متر و در گرماژ ۱۰۰۰ ضخامت نمد به حدود ۸ میلی متر می رسد.

رنگ این نمد ها معمولاً شیری (خودرنگ) یا مشکی یا طوسی اسپرتی یا سبز است. در برخی محصولات رنگ نمد مهم نیست. زیرا نمد صرفا به عنوان لایی استفاده می شود. یعنی هم پشت و هم روی نمد به پارچه دیگری لمینیت می شود.  اما در بسیاری از محصولات، فقط یک روی نمد با پارچه ای مانند پارچه مخمل چاپی پوشانده می شود و روی دیگر آن که زیر کار قرار می گیرد، استپ دار می شود.

عرض نمد مورد استفاده در این صنعت نسبتاً متنوع است. زیرا محصولات این صنعت از پادری تا زیرانداز تا فرشینه های ۱۲ متری، تنوع دارد.

نمد ضخیم

تولیدات و خدمات ما در خرید مستقیم از کارخانه

شما می توانید انواع نمد و پارچه نمدی را از کارخانه ما به صورت مستقیم خرید کنید. جهت اقدام به خرید کافی است با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل در اختیار شمار قرار گیرد. جهت ثبت سفارش بهتر است به موارد ذیل دقت نمایید.

  1. ما به صورت سفارشی نمد مورد نیاز شما را تولید می کنیم. به علت حجم زیاد سفارشات مشتریان و لزوم بهینه سازی برنامه خط تولید، تحویل سفارش شما معمولاً بین یک تا دو هفته طول می کشد. در برخی موارد این زمان ممکن است طولانی تر نیز بشود.
  2. سفارش شما باید حداقل ۱ تن باشد. البته در برخی موارد سفارش ۵۰۰ کیلو نیز قبول می کنیم.
  3. رنگ عرض و گرماژ نمد بر اساس سفارش شما تنظیم می شود.
  4. اگر نیاز به نمد استپ دار دارید، ما هماهنگی و همکاری لازم را انجام می دهیم.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.