خرید پارچه کتان به بهترین قیمت از کارخانه

نمایندگی فروش کارخانه تولید انواع پارچه کتان

خرید پارچه کتان را به شما تولید کنندگان البسه بخصوص برای پارچه کتان شلواری مردانه و زنانه بسیار توصیه می کنیم.
این پارچه جزو پرفروشترین پارچه در دنیاست و از مقبولیت خاصی برخودار است.
اگر می خواهید بدانید که چرا این پارچه را پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

استفاده و کاربرد

خرید پارچه کتان

پارچه کتان همواره جزو پارچه هایی بوده که بسیار پر مصرف بوده، پارچه ای که چندان مورد فضا و جو قرار نگرفته ولی همیشه پارچه ای پر مصرف در بین تولیدی و مزون و کارگاه هاست.
پارچه کتان نه تنها برای البسه بلکه برای مصارف خانگی و صنعتی نیز بسیار مورد توجه است.
رنگ های متنوع این پارچه آن را دلپذیر تر کرده است.
این پارچه هم بنا به نوع تولید دارای اوزان متفاوتی است و در هنگام خرید پارچه کتان با قیمت های مختلفی  روبرو هستید.
پارچه های کتان از الیاف گیاهی به نام کتان تولید می شود.
قبلا بصورت دستی بافته می شدند اما امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته الیاف آن تبدیل به پارچه هایی بسیار صاف و درخشان و خاصیت جذب بالای آب می شوند.
خنک بودن و در واقع قابل تنفس بودن آن را بسیار برای پوست های حساس و فصل های گرم سال و جاهای گرمسیر خواستنی می کند.
اما در میان آن ها شاید انواع البسه زنانه و مردانه شلوارهای کتان همواره از محصولاتی باشند که بسیار نام کتان در تولید آن بیان می شود.
در تولید این پارچه علاوه بر رنگ می توان آن را بصورت ساده و طرحدار نیز تولید نمود و دست مشتری را برای انواع کاربردها باز گذاشت.
از خوبی های مهم پارچه کتان علاوه بر استحکام باای آن می توان بر عکس ستایر پارچه های الیاف طبیعیگفت که در برابر گزیدگی حشرات مقاوم هستند و در صورت لکه شدن و آلودگی بسیار سریع پاک می شوند.

خرید پارچه کتان با قیمت عالی

خرید پارچه کتان با قیمت عالی

پارچه کتان به دلیل آنکه به روش های  متفاوتی تولید می شود، بالطبع دارای گرماژ یا همان وزن پارچه و و الیاف ترکیبی مصنوعی و طبیعی است که قیمت آن را در فروشگاه ها و بازار متمایز از هم می کند.
جالب است بدانید که حتی رنگ پارچه هم در قیمت آن می تواند متفاوت باشد.
اگر از مجموعه ما خرید کرده باشید و مشتری منا باشید،  پس  در جریان با ما و کیفیت و نرخ های ما هستید و چندان نیاز به توضیحی نیست  اما اگر  اولین باتر است که از خرید می کنید مطمئن باشید مشتری دائمی ما می شوید.
نمایندگی ما سعی کرده است که ضمن حفظ کیفیت پارچه که احترام به مشتری و برند و جایگاه شرکت است ،  قیمت مصرفی را به کمترین حد  آن برساند تا مشتری بیشتری داشته و  تا هر زمان مشتری از کیفیت و قیمت  مناسب آن استفاده کرده و تجربه خرید خوب را تجربه کنند.
جهت خرید  خرید پارچه کتان بصورت امن و مطمئن بهتر است از طریق تلفن ، وب سایت و یا حضور در مجموعه در تهران به جمع مشتریان ما بپیوندید.
جهت خرید به هر صورت که شما تمایل دارید لطفا در ساعات ۱۰-۱۷  با مشاوران ما در تماس باشید و ضمن انتخاب رنگ و مقدار از آنها استعلام موجودی و قیمت آن را بگیرید.
همکاران ما در مجموعه  آماده پاسخگویی به هرگونه سوالات و مشاوره درباره پارچه کتان هستند.