قیمت پارچه کرپ مازاراتی در مرکز پخش کارخانه

فروش مستقیم پارچه مانتویی کرپ مازاراتی

قیمت پارچه کرپ مازاراتی بسته به چه است؟
این پارچه دارای معیارها و مزایای بسیار زیادی است که بتوان با آن بگوییم که قیمت و هزینه ای که برای آن صرف می کنید می صرفد.
پارچه کرپ دارای ظاهری بسیار زیبا و لطیف است. در هنگام لمس نرم است اما ایستایی خوش ایستایی آن را برای انواع البسه بانوان مناسب می کند.
در همه فصول سال بخصوص فصول گرم سال دارای فروش خیلی خوبی است. و همچنین در مواقعی که مناسبت ها زیاد می شود و نیاز به لباس مجلسی هم بیشتر.
کمتر نفری است که رنگبندی این پارچه سلیقه او را جلب نکند و نخواهد با این پارچه خوش فرم و ظریفی لباسی ندوزد.
برای آنکه بیشتر بدانیم و بدانیم چه پارچه کرپی بخریم با ما همراه باشید.
پروفروش ترین و پرکاربردترین نوع پارچه که در صنعت و مد لباس استفاده می شود پارچه کرپ مازراتی است.
که این نوع پارچه از خصوصیاتی همچون سطح نرم و ظریف، خوش فرم، بافت ضخیم و مناسب، سطح صاف و بدون چین و چروک، تنوع رنگ و غیره برخوردار می باشد و از طرفی در تمامی فصول از جمله تابستان قابل استفاده می باشد.

پارچه کرپ مازراتی چیست ؟

پارچه کرپ مازراتی چیست ؟

پارچه کرپی که دارای الیاف موج دار باشد را پارچه کرپ مازاراتی می گویند و از کرپ معمولی ضخیم تر است.
این پارچه بافت درشتی دارد و به همین خاطر برای لباس های رسمی استفاده می شود ، مانند کت و غیره.
قیمت پارچه کرپ مازاراتی به نسبت سایر پارچه های کرپ گران است و انهم به دلیل بافت خاص و زیبای آن است.
قابل ذکر است که معمولا این پارچه را برای استفاده روزمره استفاده نمی کنند و در اکثر مواقع برای مناسب های خاص و رسمی از آن استفاده می شود.
طرح ها و مدل های مواج و گاها برجسته موجب چشمگیر بودن پارچه می شود. کرپ با آنکه پارچه ارزانی است و در دسترس بسیاری از مردم و طبقات اجتماعی به راحتی قرار می گیرد اما نکته ای که در آن موجود است این است که این پارچه از لحاظ خوش ایست بودن و خوش دوخت بودن بسیار برازنده است و در تن بسیار زیبا قرار می گیرد و زیبای چندانی به کسی که آن را پوشیده می دهد این پارچه اصطلاح قابل تنفس است یعنی با توجه به آن که الیاف مصنوعی دارد اما اصلاً چگونه می گیرند و بدن را دچار خارج و به اصطلاح کمبود اکسیژن می کند یکی دیگر از خوبی های این پارچه آن است که دارای عدم حساسیت است و به ندرت پیدا میشود کسی که به این پارچه حساسیت داشته باشد این پارچه در رنگ بندی های بسیار متنوعی که دارد توانست بازار بسیار خوبی را همانطور که قبلا گفتیم دربین خانم ها به خصوص پیدا کند و مزون داران و تولیدی ها از آن به دلیل رنگ بندی و دوخت راحت و آسان بسیار استفاده می کنند این پارچه به دلیل آنکه قابل تنفس است باعث تعریق زیاد نمی شود و بوی بد را در خود نگه نمی دارد. پارچه کرپ مازراتی طرح دار با طرح های زیبا و جالبی که دارد بسیار مورد علاقه به خصوص در بین خانم های بالاتر از سنین نوجوانی است زیرا به راحتی می شود با آن لباس های رسمی به خصوص کت دوخت. شستن این پارچه هم بسیار راحت است آن را یا با دست و یا با ماشین با دور کم و یا کند بدون چنگ زدن و با آب سرد بشویید و سپس مانند تمام پارچه های دیگر آن را پخش کنید این پارچه چین کمتره چروک می شود لازم به اتو نیست می توانید آن را در آن را هنوز وقتی که کمی نم دارد به چوب لباسی آویزان کنید تا خشک شود و نیازی به اتو نیز داشته باشد این پارچه در برابر گرما و شعله حساس بوده و باعث خراب شدن و به هم ریختن الیاف و بافت پارچه می شود در صورتی که نکات نگهداری و شستشو و اتو پارچه را به خوبی رعایت کنید این پارچه و لباس های دوخته شده با آن برای مدت بسیار طولانی در کمد شما خواهند بود و شما از آن استفاده خواهید کرد.

قیمت پارچه کرپ مازاراتی در بازار

با صنعت تولید و نساجی آشنایی داشته باشید حتماً می دانید که قیمت یک پارچه چگونه تعیین می شود و این بستگی به چه عواملی دارد برای آنکه این قضیه اگر آن را نمی دانید برای شما راحت تر جا بیفتد بهتر است با ما همراه باشید نوع الیاف همیشه یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در نرخ گذاری است قیمت پارچه کرپ مازراتی بسته به نوع الیاف آن و آنکه الیاف وارداتی است و یا در داخل ایران تولید میشود تعیین می شود همچنین هزینه های تولید که شامل هزینه های دستگاه ها هزینه های پرسنل و بسیاری از هزینه های جانبی دیگر میشود در قیمت تمام شده لحاظ می شود در بسیاری از کارخانه ها نام های تجاری بر قیمت تمام شده پارچه افزوده می کند زیرا نام و برند تجاری می تواند کیفیت و قیمت را تضمین می کند و خیال مشتری را تا حد زیادی راحت کند که جنس را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کرده است در کشور ما و بسیاری از کشورهای دیگر با توجه به نوسانات ارزی قیمت ها دائماً در حال افزایش و گاهاً در حال کاهش هستند به همین دلیل قیمت ها ثابت نیستند و باید برای هر سری خرید استعلام بگیرید مجموعه ما سعی کرده با توجه به مسئولیتی که در قبال مشتری دارد حتی المقدور قیمت را ثابت نگه داشته و آن را با کمترین قیمت بازار به مشتری ارائه دهد و در عین حال کیفیت را بالا نگه داشته است. شما میتوانید برای خرید انواع پارچه های کرپ و سایر پارچه های دیگر مجموعه ما را که دارای خوشنامی در امر خرید و فروش پارچه است را انتخاب نموده و خرید خود را به صورت حضوری تماس تلفنی و یا از طریق وبسایت انجام دهید اگر به دنبال نمونه هستید که پس از خرید خود را انجام دهید اگر در تهران هستید همکاران ما می توانند با پیک نمونه ای از پارچه را به شما ارسال کرده تا از کیفیت آن مطمئن شوید و خرید خود را در کمال اطمینان انجام دهیم اما اگر در خارج از تهران هستید همکاران ما پارچه را با پست به شما ارسال کرده و در صورت تایید آن را خریداری کنید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا استعلام درباره قیمت و موجودی و یا سفارش های سفارشی که در منو موجود نیستند می توانید با  مجموعه را ما را انتخاب کرده و هر گونه سفارش خود را انجام دهید.برای دریافت لیست قیمت انواع پارچه کرپ مازاراتی لطفا به همکاران فروش ما لینک شده و آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.