قیمت فروش پارچه عبایی ۲۰.۸۰ در نمایندگی کارخانه

کارخانه تولید پارچه عبایی مانتویی

قیمت پارچه عبایی در رنگ های متنوع و کاربردهای فراوان بسیار مقرون به صرفه است.
قبلا این پارچه کاربردهای بسیار کمتری به نسبت امروز داشت اما امروز با توجه به آنکه کیفیت ها بهتر شده و تنوع رنگ بیشتر شده در دوخت انواع مانتو از آن استفاده می شود .
از پارچه های عبایی بخصوص در مناطق جنوبی کشور و همچنسین کشورهای همسایه بسیار استفاده می کنند و زنان این مناطق از خریداران اصلی این پارچه برای دوخت انواع چادر و لباس های مجلسی و مانتوهایی برای استفاده در طول روز هستند.
هرچند که می گوییم رنگبندی آن متنوع شده است اما همچنان بیشترین طرفدار را رنگ های تیره بخود اختصاص داده و برای سنین بالای نوجواننی مناسب است.
زیبایی این پارچه در تن خانم های جوان و مسن از جمله و نتیجه خرید این پارچه لوکس می باشد.
در ادامه درباره پارچه های عبایی بیشتر خواهیم گفت.

بهترین پارچه عبایی چیست؟

بهترین قیمت پارچه عبایی

هیچ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد زیرا بستگی به نیاز شما دارد!
اگر به‌عنوان مثال به‌دنبال یک عبای گاه به گاه هستید، بهترین موقعیت را دارید که پارچه ایی را انتخاب کنید که دارای آن فاکتور لوکس و لاکچری بودن باشد، بنابراین Nidha یا نوعی پارچه ابریشمی یا کرپ که همه از مواد بسیار با کیفیت هستند.
برای مثال اگر به دنبال مانتویی بودید که بتوانید برای فعالیت های روزانه از آن استفاده کنید، عبای روزمره ما برای تمام کارهای شما مناسب است و از پارچه عبایی ندا  زیبا ساخته شده است.
این پارچه با آنکه از درصد بالای الیاف مصنوعی ساخته شده اما معمولا بو نمی گیرد و عرق را به خود جذب نمیکند و به اصطلاح قابل تنفس است و می تواند گزینه خیلی خوبی جدای از شیک  و لاکچری بودن در مناطق گرمسیر و فصول گرم سال برای تمام البسه بخصوص برای خانم ها باشد.
پارچه عبایی علاوه بر سبک بودن بسیار خوش دوخت می باشد و امروزه در بسیاری از مزون ها و سالن های مد از آن برای دوخت لباس بخصوص برای زنان مسلمان استفاده می کنند.
شاید بد نباشد که بدانید منظور از عبا چه برای مرد و چه برای زن البسه ای است یکسره که از گردن تا پا را بپوشاند.
برخی از مردان مسلمان از این لباس در هنگام نماز خواندن استفاده می کنند.
از انواع پارچه عبایی به خصوص نوع پنبه ای  برای لباس  روحانیون مذهبی در بین مسلمان پرطرفدار است و لباسی رایج در بین آنهاست.

چگونه باید بهترین پارچه را برای عبایی خود انتخاب کنم؟

ابتدا از خود بپرسید عبای برای چیست؟ آیا برای  مانتو عروسی است؟ رویداد ویژه؟ شاید برای حج یا عمره نیاز دارید؟
بنابراین در هنگام پوشیدن عبای چه کاری انجام خواهید داد، زیرا انتخاب شما را بسیار آسان تر می کند! پارچه عبایی انواع و اقسام مختلف در بازار موجود هستند که می‌توان به اختصار از ندا ، ژرسه ، ابریشم ، پنبه ای ، ساتن نام برد ویژگی که همه اینها دارند این است که بسیار سبک بوده و بسیار مناسب اتو کنید.دوختن انواع مانتو برای انواع مناسبت ها از مجلسی گرفته تا استفاده های روزانه و لباس آقایان و لباس فرم آخوند ها می شود.
منظور از پارچه ۲۰٫۸۰ این است که معمولاً ۸۰ درصد الیاف از یک جنس و ۲۰ درصد آن از جنس دیگر است یعنی درصد ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی با یکدیگر .
این پارچه ها الیاف مصنوعی با درصد بیشتری درست شده اند بسیار از لحاظ چروک نشدن و استحکام عالی هستند هرچند که دارای ظاهری از لحاظ فیزیکی نرم و لطیف هستند.
پارچه ها دارای شستشوی بسیار آسان هستند زیرا باز هم به دلیل آن که دارای ۸۰ درصد الیاف مصنوعی هستند به راحتی با آب  شوینده ملایم قابل شستشو هستند ، اما حتماً این را در نظر بگیرید که در مقابل گرما و آب داغ می تواند بافت پارچه به هم بریزد و پارچه خراب شود و یا حداقل از عمر آن کم می شود .
اگر می خواهید از پارچه عبایی به مدت بیشتری استفاده کنید و در واقع لباس های خود را برای مدت بیشتری به گوشی حتما آن را با آب و یا نسبتا سرد بشویید.
برای اتو کردن انواع پارچه ای آن را سعی کنید به خشکشویی بدهید هر چند که این پارچه ها معمولاً دیر چروک شده و یا دارای چروک عمیق نمی شود البته اگر هم می خواهید آن را در خانه اتو بفرمایید حتماً آن را با حرارت غیر مستقیم اتو کنید و قرار دادن پارچه های نخی بر روی پارچه عبایی ۲۰۸۰ آن را و با حرارت بسیار ملایم سعی کنید.
هنگامی که آن را نمی پوشید هدف حتما آن را در کمد آویزان کنید تا همیشه صاف بماند.

قیمت پارچه عبایی

آنچه که درباره قیمت خرید پارچه عبایی مهم است بدانید آن است که قیمت را چه چیزی تعیین می کند و چه چیزی های و عواملی سبب میشود که قیمت آن پایین بیاید.
اولین چیز نوع الیاف و جنس الیاف بکار رفته در نخ و نهایتا پارچه است.
خیلی مهم است که بدانیم چه نوع الیافی بکار رفته چقدر از ترکیب مصنوعی است و چقدر طبیعی ؟ الیاف تا چه اندازه وارداتی هستند و تا چه اندازه تولید داخل؟ مواد از درجه چند است؟ مساله بعدی که میزان تولید است، اینکه تولید چقدر است؟ آیا تولید زیاد می تواند به نسبت هزینه ها را کمتر کند؟آیا هزینه های جانبی کمتر می شود؟
نام کارخانه و برندی که پارچه را تولید می کند ، چیست؟ چقدر می تواند در کم یا زیاد شدن قیمت موثر باشد؟
نوسانات ارزی چگونه است؟بازار از لحاظ ارزی تعادل دارد یا دائما در افت و خیز است؟
آیا کارخانه و نمایندگی  تضمین کیفیت و قیمت را می دهد؟
در صورت خرید عمده و خرید از نمایندگی تخفیف آن چقدر است؟
در صورتی که مشتری دائمی آنها بشوید میزان تخفیفات بعدی آنها چقدر است؟
در صورتی که مشتری دائمی آنها بشوید دارای چه مزیتی به نسبت سایرین هستید؟
تمام موارد بالا و بسیاری دیگر از عوامل سبب می شود که قیمت یک پارچه تعیین شود و در اختیار مشتری قرار بگیرد.
مجموعه ما سعی کرده علاوه بر داشتن تمام مزیت ها برای مشتریان ثابت همواره قیمت را در یک حد متعادل نگه داشته تا همگان بتوانند از آن استفاده بکنند.
اگر صاحب مزون و یا تولیدی مانتو و چادر هستید در صورتی که  این پارچه را بصورت طاقه ای و عمده خریداری بکنید ، قیمت  بسیار کمتری برای در مقابل خرید متری می پردازید و سود کسب و کار خود را افزایش می دهید.

چرا در اغلب موارد خرید اینترنتی پارچه پیشنهاد می شود؟

 

خرید اینترنی و قیمت پارچه عبایی

ما نمایندگی پارچه چادری و مانتویی و یا همان عبایی هستیم.
این پارچه با طرح های مختلف و رنگ بندی  در اختیار ماست.
شما بدون صرف زمان رفت و آمد و تنها با استفاده از تبلت یا گوشی خود در هر جایی که باشید می توانید پارچه ها را ببینید و سپس در صورت تایید پارچه را سفارش بدهید و از مشاوران ما نمونه را بخواهید و یا به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه کنید .
عکس ها و نظرات کاربران دیگر که از وبسایت ما خریداری کرده‌اند به شما کمک شایانی می‌کند تا بتوانیم تصمیم بگیرید که دقیقا چه نوع پارچه ای را می خواهید و برای سفارش و متراژ و کاربرد راحت تر باشید.
در هنگام خرید چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری حتما سعی کنید از برندهای معتبر استفاده کنید و محصولات خود را تهیه فرمایید حتماً به بسته بندی و اعتبار کارخانه خیلی توجه داشته باشید دقت کنید که علاوه بر کیفیت و قیمت ارسال آن چگونه است؟ آیا بسته بندی مناسب است؟ آیا محصولات دارای گارانتی و عودت در صورت نخواستن جنس به هر دلیل می شود ؟
کارخانه ما با داشتن خوشنامی و تجربه توانسته است تمام گزینه های انتخابی یک خرید خوب را برای مشتری فراهم کرده و او را به مشتری همیشگی خود تبدیل کند
شما می توانید با مراجعه به وب سایت های ما محصولات خود را انتخاب کرده و سپس جهت استعلام قیمت پارچه عبایی و رنگ و موجودی با مشاوران فروش ما در ساعات اداری تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.