پارچه داکرون در خرید مستقیم از کارخانه

قیمت فروش پارچه داکرون در نمایندگی کارخانه

پارچه داکرون برای انواع مصارف مانند مبل ، پرده ، لباس و غیره کاربرد دارد.
داکرونها ورژن مناسب تری از پلی استر است.
اما بسیاری از افراد در شناخت و تشخیص آن دچار مشکل می شوند.
در ادامه با تفاوت و پارچه داکرون بیشتر آشنا می شویم.

پارچه داکرون چگونه پارچه ایی است؟

پارچه داکرون چیست

داکرون یک پارچه مقاوم است، به چه؟ به آلودگی و لک شدن و آب تا حدودی زیرا یک پارچه پلی استری است.
اما این پارچه پلی استری دارای حساسیت و آلرژی بر روی بدن نیست.
پارچه ها برای البسه مناسب است زیرا از مقاومت بالای در برابر استفاده و سایش قرار دارد.
چون در برابر مواد شوینده مقاوم است آن ها را در ماشین و بصورت دستی براحتی و هر چند بار که می خواهید بشویید.
پارچه خوب برای اسباب خانه مانند بالش ، و لوازم خواب و روکش مبل و صندلی است.
زیرا در برابر استفاده زیاد بافت آن آسیب نمی بیند.گاهی اوقات پارچه داکرون دارای ترکیبات طبیعی پنبه ای هم می باشد خاصیت سبب می شود برای مناطق گرمسیری و کویری مناسب تر باشد در علم بخصوص علم شیمی داکرون به نام های متفاوتی معروف است که از همه معروف تر و به نام تر  پلی اتیلن ترفتالات  می باشد. فکر می کنید که این الیاف فقط برای لباس کاربرد دارد کمی در اشتباهی این پارچه و یا این الیاف برای صنعت نیز بسیار کاربرد جدی دارد و مثلا ظروف یکبار مصرف ، لوازم خواب، وسایل و تجهیزات دریا نوردی و دریایی

کاربرد

کاربرد پارچه داکرون

پارچه داکرون برای کارهای بسیاری استفاده دارد از پوشاک زنانه و مردانه گرفته تا البسه اداری  و مدارس و در ادامه البسه بیمارستانی بیماران و پرسنل و در آخر صنعتی مانند مبلمان سازی و لوازم خواب و غیره.
یکی از دلایل این همه کاربرد مقاومت بالا و رنگ نسبتا ثابت  و دوخت خوب می باشد.داکرون برخلاف سایر پلی استرها و یا حداقل به نسبت آنها دارای انعطاف پذیری بیشتری است و در دوخت برای انواع البته به خصوص لباس های خانم ها بسیار در فرمت قرار می گیرد و شاید به همین دلیل در البته خانم ها و همچنین پیراهن های مردانه از آن استفاده بیشتری می شود. یکی دیگر از برتری های این پارچه نرم بودن آن به نسبت سایر البسه هم ردیف خود است. گوناگون بودن طرح ها و رنگبندی عالی و متنوع و استحکام در عین نرمی از دلایل استقبال این پارچه می باشد. پارچه های داکرون بسیار برای فصول گرم سال به دلیل نرم بودن مناسب هستند که بر خلاف آنچه که تصور می شود پارچه هایی با الیاف مصنوعی دارای تنفس ناپذیری هستند این پارچه دارای تنفس پذیری بالا و از طریق زیاد و گرفتن بوی بد در لباس جلوگیری می‌کند. این پارچه برخلاف پارچه های با الیاف طبیعی دارای آبرفت نیستند منظور از آبرفت یعنی کوتاه شدن پارچه در هنگام شستشو است و در ادامه شما دیگر نگران چروک شدن و افتادن چروک های عمیق بر روی این پارچه به دلیل وجود الیاف مصنوعی در آن نیستی و با خیال راحت می توانید آن را به تن کنید این پارچه دارای مقاومت بسیار بالایی است به طوری که بر اثر پوشش و استفاده مداوم بسیار کم برای خرابی و پارگی و فرسودگی می شود.

تفاوت داکرون با پلی استر

داکرون با پلی استر هم دارای شباهت است و هم دارای تفاوت هایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .
پارچه پلی استر در دهه ۴۰ در انگلیس با ترکیب با پلی استرها و پلیمرها اختراع شد.
این پارچه بلافاصله وارد بازار شد.
به دلیل پلی استر در پارچه دارای شستشو آسان ، رنگرزی و خشکشویی راحت و مقاومت بالا هستند.پلی استرها در گروه پارچه های الیاف مصنوعی قرار دارند. اما با توجه به الیاف آن شبیه ترین پارچه به الیاف طبیعی می باشند.از آنجایی که پلی استری بودن آن سبب شده است که نیاز به اتو آن کم باشد در سالی که تولید شد شعار “۶۸ روز بدون اتو کردن بپوشید” را از آن خود کرد و به یکی از عنوان های تبلیغی مبدل شد.از نظر ظاهری پلی استر هم خواصی شبیه به ابریشم دارد و شاید همین ویژگی آن را به بدل ابریشم طبیعی تبدیل کرده است. این پارچه ها علاوه انعطاف پذیری بالایی که دارند دارای شستشوی بسیار آسان و قدرت گرفتن رنگ در مراکز رنگرزی و در نتیجه رنگ های فراوان هستند.

ساختار پارچه های داکرون چگونه است؟

مواد مورد استفاده در پارچه داکرون  استفاده از پلیمریزاسیون فشاری ، دی اسیدی مانند ترفتالیک اسید و DL مانند اتیلن گلیکول است و چون هر دو مواد اولیه آنها دارای واکنش های پویا و فعال هستند فرایند ادامه می یابد و پلیمر داکرون ، که نوع  از الیاف پلی استر است، ایجاد می شود.این پارچه ها با آنکه تماما یا قسمت عمده آن از الیاف مصنوعی ساخته شده است اما دارای خواص بسیار عالی است و از برخی جهات تقریبا شبیه به الیاف طبیعی است. الیاف به کار رفته در پارچه داکرون از جنس خوب و مقاوم بوده و. پارچه ها را دارای مزایا بسیار زیادی می کند . و باعث می شود که پارچه دارای کاربری های بسیار زیادی از صنعت گرفته تا پوشاک بشود.

ویژگی ها

انعطاف پذیری خوب
مقاومت در برابر سایش
عایق گرما در مناطق گرم و فصول گرم
مقاومت بسیار عالی
عمر طولانی پارچه و دوام آن
عدم حساسیت برای گروه های حساس و سایر افراد
قیمت بسیار عالی
رنگ ثابت
عدم جذب آب تا حدودی
مقاومت در  بید و حشرات 

قیمت انواع پارچه در نمایندگی

قیمت همه پارچه هایی که در بازار میخری و و به فروش میرسد بستگی به عوامل مختلفی دارد این عوامل ممکن است در بعضی از پارچه ها کمتر و در بعضی بیشتر تاثیر داشته باشد اما چیزی که مهم است این است که در همه آنها در درصد های مختلفی وجود دارد اولین چیزی که در خرید پارچه داکرون قرار می گیرد و قیمت آن اثر بسیار قابل توجهی می گذارد نوع الیاف آن است که الیاف با کیفیت تر باشند قطعاً قیمت پارچه بیشتر میشود در کارخانه این الیاف بستگی دارد هیچ گونه باشد آیا وارداتی هستند یا از خواب یا در داخل کد کشور تولید شده اند  از الیاف نوبت به هزینه‌های تولید می‌رسد هرچه حجم پارچه بیشتر باشد قطعاً هزینه تولید آن کمتر میشود رنگ روی پارچه و استفاده از رنگ ها و نوع رنگ ها قطعاً یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری است این رنگ از چه جنسی است آیا در برابر شستشو و اتو دما و استفاده به زودی مورد بی رنگ شدن قرار میگیرد یا رنگ آن ثابت است که عوامل دیگری که در قیمت موثر است هزینه های جانبی است مانند هزینه های آب آب و گاز و هزینه های کارگران و کارمندان در هر کارخانه هزینه های حمل و نقل و حقوق پرسنل جالب است بدانید که حتی نام کارخانه و صاحب آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و می‌تواند از عوامل تعیین نرخ بر روی پارچه باشد. توجه داشته باشید که اگر از نمایندگی های هر کارخانه و یا هر برندی خرید بفرمایید مانند این است که از آن شرکت خرید خود را انجام داده است و تمام مزایای و خدمات خرید از درب کارخانه و به علاوه یکسری مزایای بیشتر برای شما در نظر گرفته می شود. در اکثر کارخانه های صاحب نام نمایندگی های بسیاری در اکثر شهر ها دارند.کارخانه ما علاوه بر تن کیفیت خوب سعی کرده قیمت تمام شده پارچه و محصولات را به گونه‌ای تعیین کند که مشتریان بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند و از کاربردهای این پارچه در تمامی صنایع مورد بهره‌برداری قرار بگیرد اگر شما پارچه را به صورت جزئی می خواهید می توانید آن را مانند هر جنس دیگری به صورت آنلاین و حضوری از فروشگاه های محلی و بازار تهیه بکنید اما اگر نظرتان بر روی عمده فروشی است و صاحب تولیدی و یا کارگاه هستید بهترین راه خرید به صورت عمده است زیرا علاوه بر اینکه پارچه و محصول را در تولیدی خود به مدت طولانی تری دارید و و نگران کمیاب شدن و موجود نبودن آن در زمان بیشتری نیستید می توانید از هزینه حمل و نقل چند باره و قیمت درب کارخانه نهایت استفاده را ببرید در مجموعه ما چندین مشاور فروش با تجربه وجود دارد که شما را در امر خرید و پاسخگویی به سوالات راهنمایی خواهند کرد شما میتوانید از طریق تلفن و یا سرفه زدن به سایت ما و پر کردن فرم های موجود در سایت و یا از طریق آنلاین و همچنین از طریق حضور در دفتر ما در خیابان آزادی هر روزه به غیر از پنجشنبه و جمعه خرید خود را انجام بدهید خرید از ما هم به نفع شماست و هم به نفع ما

قطعا شما با یکبار خرید از ما و دیدن مزایای خرید از ما و خوشنامی مجموعه مان مشتری ثابت ما خواهید شد و ما را به بقیه معرفی خواهید کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.