خرید پارچه فاستونی توس/خرید پارچه فاستونی توس از نمایندگی رسمی فروش کارخانه

سفارش بافت بافت پارچه فاستونی توس به کارخانه

 خرید پارچه فاستونی توس از طریق نمایندگی با بهترین قیمت و کیفیت که در کارخانه توس حرف اول را می زند.
اگر شما پارچه فاستونی را بشناسید حتماً می دانید که دارای چه خصوصیات و معیارهایی است آن را برای انواع البسه به خصوص البته اداری و رسمی دلخواه می کند اما اگر اطلاعات چندانی درباره پارچه فاستونی ندارید  می توانید این مقاله را دنبال کنید تا درباره کارخانه توس و‌ پارچه فاستونی بیشتر بدانیم .

پارچه فاستونی را بیشتر بشناسیم

پارچه فاستونی توس را بیشتر بشناسیم

پارچه فاستونی توس هم مانند هر فاستونی دیگری از الیاف پشم تولید شده است .
اما این پارچه و تقریبا اکثر فاستونی ها به دلیل آنکه بسیار گران ، کم ، سنگین بودند با به وجود آمدن کارخانه های مجهزتر و پیشرفته تر با الیاف مصنوعی و پلی استری ترکیب شدند و پارچه های نازک تر و در نتیجه سبک‌تر ، ارزان‌تر و بیشتری تولید شد.
پارچه فاستونی شامل موادی ترکیبی از پشم و پلی استر و یا حتی در خیلی از موارد بجای پشم از کرک حیوانات است.
قابل ذکر است امروزه پارچه های فاستونی هم بصورت پشمی در بازار هستند و هم بصورت نخی ( که نخ های رینگ و نخ های سایرو برای تولید آن به کار می رود.)
این پارچه کم کم در بین همه جوامع راه افتاد و بسیار مورد استقبال بخصوص برای کارمندان و ادارات و سایر مراسم رسمی بعنوان لباس رسمی و اداری شناخته شد.
این پارچه تنها مختص آقایان نبود بعد از مدت ها خانم ها نیز از این پارچه در لباس های شان در لباس هایشان استفاده کردند و آن را به برند شنل و صاحب آن نسبت می دهند.
پارچه های فاستونی اولین بار همانطور که در جستجو ها نشان می دهد این پارچه در آمریکا تولید شد و سپس به اروپا راه یافت و بعد از آن به روسیه وارد شد و از راه روسیه وارد بازار ایران شد و از نام بوستونی به فاستونی روسی در ایران معروف شد.
کارخانه فاستونی بافی وطن در  اصفهان اولین کارخانه تولید پارچه فاستونی و شبه فاستونی بود.
در حال حاضر کشورهای صاحب سبک در فاستونی انگلیس و ایتالیا و فرانسه می باشند.
اما تولیدات کارخانه های ایرانی با توجه به کیفیت الیاف و دستگاه های پیشرفته هنگام با کارخانه های بزرگ دنیا توانسته جایگاه خوبی را برای خود پیدا کند و هرساله نیاز جامعه را برطرف کند و کشور را تا حد بسیار زیادی از واردات فاستونی بی نیاز کند.کارخانه های ایرانی انواع پارچه های فاستونی را با قیمتی بسیار مناسب تر از نوع خارجی با توجه به جنس و کیفیت بینظیر در اختیار جامعه و مشتریان قرار می دهد و هر ساله نیاز جامعه را برطرف کند و کشور را تا حد بسیار زیادی از واردات فاستونی بی نیاز کند.کارخانه های ایرانی انواع پارچه های فاستونی را با قیمتی بسیار مناسب تر از نوع خارجی با توجه به جنس و کیفیت بی نظیر در اختیار جامعه و مشتریان قرار می دهد.

 خرید پارچه فاستونی توس

خرید پارچه فاستونی توس

در همه جای دنیا و برای همه اجناس و صاحب برند های کالا توصیه می شود این کالاها را از نمایندگی شرکت و صاحب برند خریداری کنند زیرا علاوه بر آنکه نمایندگی هر کارخانه و‌ برندی فرزند آن برند است باعث می شود که شما چند سود مهم داشته باشید ، برندهای صاحب نام معمولا در اکثر شهرها و کشورها نمایندگی دارند و قیمت ها در اکثر آنها معمولا یکسان است و قیمت درب کارخانه می باشد.
بسیاری از واسطه ها را حذف کرده و قیمت دست اول را می دهند.
شما از هر نظر که فکرش را بکنید جنس دارای ضمانت و تضمین و یا گارانتی است.
معمولا در اکثر مواقع جنس جور است و شما نیازی به گشتن و جستجو فراوان برای پیدا کردن آن ندارید ، اگر در فهرست مشتریان قرار بگیرید معمولا برای شما درصدی از تخفیف در نظر گرفته می شود و همچنین برای شما دارای خدمات پس از فروش مزایایی به همراه دارد.
قابل ذکر است آنچه مهم است این است که فاستونی ها با گرماژ و زن های متفاوت در بازار موجود هستند معمولا فاستونی با گرماژ بالا بسیار شکیل تر و دارای قیمت بسیار بیشترب به نسبت گرماژ پایین آن است.
عرض های پارچه ها هم تا حدودی با هم متفاوت هستند.
اینکه شما آن را چگونه تهیه می کنید عمده یا از خرده هفروشی می خرید باز هم تاثیر بسزایی در قیمت انواع پارچه ها دارد.
برای خرید پارچه فاستونی توس حتما با خیاط خود صحبت کنید تا ببینید چقدر پارچه برای دوخت لباس مورد نظرتان لازم دارید ، اگر تولیدی دارید حتما با خیاط خود برای نوع برش ها ، میزان پرتی پارچه و … صحبت نموده و مشورت کنید.
بدانید که چه پارچه ای و چه درصدی از الیاف برای کار شما مناسب است؟
چقدر می خواهید برای خرید پارچه فاستونی  و دوخت آن هزینه کنید؟

معرفی کارخانه فاستونی توس

معرفی کارخانه فاستونی توس

کارخانه توس در سال ۱۳۵۵ احداث و در سال ۱۳۵۷ در شهر مشهد با هدف توليد پارچه فاستونی و کلا پارچه های پشمی  در مشهد آغاز به کار کرد.
کارخانه توس در امر تولید فاستونی دارای مجهزترین و بهترین نمونه دستگاه های موجود در صنعت نساجی است.
این کارخانه تمام تلاشش آن است که کار تولید و چرخه تولید پارچه در نهایت دقت و صرعت انجام پذیرد تا پارچه فاستونی توس با قیمت خوب و ماسب در کنار کیفیت به دست مشتری برسد و بازار داخلی را تا حد زیادی خود کفا بکند و از وارادات پارچه و خارج شدن ارز جلوگیری بکند.
توليدات شركت پشمبافي توس شامل پارچه های مصرفی برای البسه زنانه و مردانه  و پارچه های صنعتی در زمینه خودروسازی  و صنایع مبلمان سازی از تولیدات اخیر این کارخانه مبی باشد.می باشد.
قابل ذکر است که این کارخانه علاوه بر کار تولید انواع پارچه دارای بخش های
رفوگري: رفع عیوب، نواقص بافت برروي پارچه هاي فاستوني و روكش صندلي ماشین  و پارچه های مبلمان در اين قسمت توسط کارگران رفوگر ماهر انجام می شود.
رنگرزي:شركت توس با بهترین دستگاه ها قادر به  انجام رنگرزي الياف نخ و پارچه ظرفيت رنگرزي چهارصد تن نخ و و بالغ بر ۴ میلیون متر انواع پارچه در هر سال مي باشد.
از افتخارات این کارخانه واحد توليدي نمونه سال ۸۹ كشوري وزارت صنايع و معادن ، تنديس ساپكو ۱۳۸۰ ، واحد صنعتي نمونه سال ۱۳۸۷ وزير صنايع و معادن ، گواهينامه سيستمهاي مديريت كيفيت:  ISO /TS 16141:2008 ، گواهينامه سيستمهاي مديريت زيست محيطي:  ISO /TS 14001:1004 ، گواهينامه سيستمهاي مديريت ايمني و بهداشت:  OHSAS 18001:2007 ، گواهينامه سيستمهاي مديريت كيفيت: ISO /TS 9001:2008  می باشد.

روش های نگهداری و شستشو و اتو پارچه فاستونی توس

پارچه های فاستونی معمولا دیر خراب می شوند زیرا بخاطر جنسشان دارای مقاومت و ایستایی خاصی است و در یک کلام محکم هستند و دارای قابلیت کشش و یا انعطاف پذیری کمی هستند.
اما این پارچه ها هم مانند هر پارچه دیگری در اثر استفاده مداوم خراب شده بخصوص سایش در شلوار و دامن
بهترین راه حل شاید این باشد که چند لباس داشته باشید و بطور متناوب از آن ها استفاده کنید تا دیرتر خراب شوند و به اصطلاح برق نیاندازند.
و اما برای شستشو و اتو کشی چه کنیم؟ با ما همراه باشید.

  • البته خیلی بهتر است که پارچه های فاستونی با دست شسته شود، البته چنگ زیاد نزید تا فرم آن بهم نخورد.
  • برای  شست و شو بهتر لطفا آن را به خشکشویی ببرید اما اگر امکانش را ندارید آن را در خانه با ماشین و با درجه بسیار کم بشویید، همچنین دور کم را یادتان نرود.
    هچنین به شوینده ها و نوع آن توجه بفرمایید.
  • برای خشک شدن آن را روی طناب های آپارتمانی آویزان کنید.
  • این پارچه به دلیل وجود الیاف مصنوعی معمولا دیر چروک می شود یا چروک عمیق بر جا نمی گذارد، اما اگر می خواهید اتو کنید چون معمولا این کت ها آستر کشی است حتما به
  • حتما لباس های فاستونی  را بعد از استفاده روی کاور و در کمد نگه دارید ، تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.