قیمت پارچه جین ۱۰۰ درصد پنبه در نمایندگی فروش کارخانه

نمایندگی فروش کارخانه تولیدی پارچه جین

قیمت پارچه جین بسته به جنس و اینکه از کدام کارخانه تهیه بفرمایید بستگی دارد.
اما چیزی که مشخص است این است که این پارچه از کیفیت و کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است که تا کنون این همه پر طرفدار بین همه اقشار جامعه بخصوص جوانان است.

پارچه های جین از کجا آمد؟

قیمت پارچه جین چگونه است؟

اگرچه جین یکی از قدیمی‌ ترین پارچه‌ها محسوب می‌شود اما در دنیا همچنان تازه باقی می مانده و همچنان تا امروز جزو پر طرفدارتیرن هاست.
به طور معمول از ۱۰۰٪ پنبه تولید شده است.
از آنجا که جین لباس منحصر به فردی است که برای همه گروه‌های سنی ترجیح داده می‌شود.
به دلیل محبوبیت آن، کارهای توسعه زیادی در آن انجام شده است.
چند دهه اخیر با توجه به این نوآوری ها، تعداد زیادی انواع جین امروز در دسترس مشتری است.
را انتظارات از پارچه ها با پیشرفت ها تغییر کرده است.
فناوری نساجی و استانداردهای زندگی مصرف کنندگان نوین مصرف کنندگان به لباس هایی علاقه مند هستند که نه تنها ظاهر خوبی دارند ، اما همچنین احساس بسیار خوبی دارد نخ تار به طور سنتی با آن رنگ آمیزی می شود.
رنگدانه آبی به دست آمده از رنگ نیلی از همه بیشتر بود.
رنگ طبیعی قابل توجهی که تا زمان معرفی برای بشر شناخته شده است.
جین در حال حاضر به وضوح جایگاه خود را به عنوان  و نام قطعی تثبیت کرده است.
پارچه “پوشاک خیابانی” و سن و جذابیت اجتماعی و اقتصادی گسترده ای دارد.
کارخانه های جین اکنون بیش از هر زمان دیگری هزینه می کنند.
پرداخت زیستی از پارچه های پنبه ای با آنزیم سلولاز هر دو مفید هستند و اثرات نامطلوب با بهینه سازی مناسب فرآیند در شرایط، کاهش قدرت در طول فرآیند را می توان هدف قرار داد.
در پردازش مرطوب جین مختلف مکانیکی و عملیات شیمیایی تکمیل را می توان با آنزیم جایگزین کرد.
مزای اصلی آنزیم های مورد استفاده در تکمیل جین : کارایی،واکنش های تسریع شده، عملیاتی شدن در شرایط ملایم ، به طور انحصاری بر روی یک بستر خاص، سهولت کنترل، زیست های تخربیی و طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی در محدوده دمایی بهینه برای اکثر آنزیم ها ۳۰-۷۰ درجه تخریبی است.
پارچه جین کششی به طور فزاینده ای در حال تولید هستند در کل طیف برنامه های لباس استفاده می شود، مانند به عنوان مد، لباس ورزشی، پوشاک پزشکی و کاربردی  هستند.
مصرف کنندگان نیاز دارند که لباس باید نیازهای آنها را از نظر ظاهر زیبایی، تناسب و راحتی در حین استفاده برآورده کند.
اگرچه زیبایی راحتی مهم است اما آنچه که در این مورد مهمتر است می تواند سازگاری آن با محیط زیست باشد.
این پارچه در فرایندهای جدید جین ها برای تابستان و بهار و مناطق گرم بسیار مناسب شده اند.

انواع پارچه های لی 

انواع پارچه های جین 

نخ های تار که از پنبه و ترکیبات آن تولید می شوند،  تبدیل به پارچه شده  ، در خیلی از تولیدات معمولا یک  لایه چرم تشکیل شده است و یا موم مانند تا هم اگر درصد پنبه آن زیاد باشد استحکام ان بیشتر می شود و ایستادگی پارچه بیشتر می شود .
پوشش داده می شوند. گهگداری حتی روی پارچه های جین اسپری های می زنند و دوباره همان استحکام بالا در آن پدیدار  می شود .
این کارها سبب می شود که در اثر تکرر پوشش سایش پیدا نکند و چین و چروک های کمتری روی لباس ایجاد می شود.
این پارچه ها کشسانی و کشش بالایی دارند.
دویدن طولانی، پایداری بهتر در جاهای خشک و مرطوب و سایه ثبات زیادی دارند.
این پارچه ها توانسته اند ظاهری زیبا و خوش دوخت شدن را برای خیاطان به ارمغان آورد.
چون استقبال از این پارچه زیاد شد کم کم درصدهای الیاف مصنوعی نیز به آن اضافه شد و قیمت آن هم ارزان تر شد و مقدار آن بسیار فراوان تر نخ های که از پنبه و ترکیبات آن تولید می شوند  تبدیل به پارچه شده  ، در خیلی از تولیدات معمولا یک  لایه چرم تشکیل شده است و یا موم مانند تا هم اگر درصد پنبه آن زیاد باشد استحکام ان بیشتر می شود و ایستادگی پارچه بیشتر می شود پوشش داده می شوند گهگداری حتی روی پارچه های جین اسپری های می زنند و دوباره همان می شود مستحکم این کارها سبب می شود که در اثر تکرر پوشش سایش پیدا نکند و چین و چروک های کمتری روی لباس ایجاد می شود.
این پارچه ها کشسانی و کشش بالایی دارند.
دویدن طولانی، پایداری بهتر در جاهای خشک و مرطوب و سایه ثبات زیادی دارند.
این پارچه ها توانسته اند ظاهری زیبا و خوش دوخت شدن را برای خیاطان به ارمغان آورد.
چون استقبال از این پارچه زیاد شد کم کم درصدهای الیاف مصنوعی نیز به آن اضافه شد و قیمت آن هم ارزان تر شد و مقدار آن بسیار فراوان تر شد.
این لباس ها در ابتدا بسیار خشن و سخت بود و برای مشاغل سخت بکار برده می شد اما به تدریج بین عموم مردم راه پیدا کرد و وارد صنعت مد شد.
این لباس ها برای کارهای روزمره نیز بسیار خواستنی شد و لباس رایج جامعه.
لباس های جین ابریشمی نرم هستند.
این لباس ها در ابتدا بسیار خشن و سخت بود و برای مشاغل سخت بکار برده می شد اما به تدریج بین عموم مردم راه پیدا کرد و وارد صنعت مد شد.
این لباس ها برای کارهای روزمره نیز بسیار خواستنی شد و شد لباس رایج جامعه.
لباس های جین ابریشمی نرم هستند.
افرادی  که در مناطق گرم و مرطوب زندگی می کنند، نیز از این جین بسیار استفاده می کنند زیرا آن را با معیارهای  منطقه هماهنگ می کنند.
معمولا از الیاف سلولزی با ایتفاده از دستگاه های پیشرفته معیارهایی از قبیل خنک بودن، نرم بودن در عیت بادوام بودن و سازگاری با محیط زیست را مناطق گرمسیر تولید می کنند.
تفاوت جین های قدیم و جین های جدید در خواص ارتجاعی و چهر فصل شدن آن ، راحتی بیشتر و وارد شدن در صنعت مد و تولید البسه با توجه به نیاز جامعه و طرح های متناسب با اندام افراد جامعه است.
برای ساخت پارچه های جین نرم تر مخصوص خانم ها و دختران از ترکیباتی از Cupro، Modal، Promodal، Tancel و Rayon  و الیاف بامبو، الیاف کنف و مخلوط آنها می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته هایی دانستنی

روش های متداولی که برای دادن انواع خواص به پارچه های جین وجود دارد سبب می شود که در حین زیبایی و جدید شدن  گاهی بر روی عمر و ماندگاری پارچه اثر می گذارد.
در مورد نانو ذرات و استفاده از نانو تکنولوژی منجر به افزایش دوام می شود و علاوه بر این، پوششی از نانوذرات روی پارچه روی تنفس یا احساس نرمی تاثیری نخواهد داشت.
با پیشرفت در سنتز و  اضافه و بهبود خصوصیات انواع مختلف از مواد نانو، استانداردسازی پروتکل کاربردی است باید تکمیل عملکردی را به مواد نساجی بدهد.
داشتن نانو باعث  سطح صاف و نرم باعث بهبود آرامش می شود.
احساس عبور گرما و  حرارت لباس در مناطق گرمسیری از مزایای بسیار خوب آن است.
نفوذپذیری هوا یک معیار است و عبور هوا از پارچه که دلالت بر راحتی پارچه دارد.
جهت همگامی با محیط زیست پارچه جین مانند سایر منسوجات از اهمیت یکسانی برخودار هستند و همچنین دارای دستورالمعل های یکسانی از قبیل شستشوی مناسب ، درجه حرارت متعادل ، استفاده مواد ملایم در شستشو از راه های بازیافت پوشاک و استفاده طولانی مدت آن است.
رزین و پوشش های اضافه بر وزن پارچه تأثیر می گذارد و استحکام و دوام پارچه جین  را کاهش می دهد و استفاده از این قابلیت در پوشاک  تنها در قسمت های کمی از لباس استفاده کرد.
برای بهبود عملکرد پارچه ها ، الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی ترکیب می شود. یکی از این ترکیبات مخلوط نایلون و پنبه  است.
این پارچه ظاهر و حس سنتی و طبیعی  را نشان می دهد اما عملکرد و دوام آن بهتر از جین ۱۰۰ درصد نخی و پنبه ای است.
پارچه های جین ترکیب الیافی از نظر مقاومت سایشی بهتر بسیار بادوام از پارچه بیشتر از جین ۱۰۰٪ پنبه است

قیمت خرید پارچه جین

قیمت خرید پارچه جین 

قیمت پارچه جین مانند هر پارچه دیگری و در واقع هر جنس دیگری در بازار بستگی به گزینه های متعددی دارد ، این پارچه اگر از تمام پنبه باشد ، قطعا قیمت آن بسیار بیشتر می شود، رنگرزی پارچه از چه رنگ و در چه کارخانه ای تولید شده است ؟ الیاف آن چگونه است؟ در داخل ساخته شده است یا در خارج از کشور و وارداتی است؟ چه هزینه های جانبی برای تولید آن از حقوق کارگران و کارکنان کارخانه گرفته تا هزینه های آب و برق و سوخت و هزینه های دستگاه ها چقدر شده است؟ چه کارخانه ای آن را ساخته است؟ تمام این آپشن ها باعث نوع قیمت گذاری می شود.
شما می توانید جهت خرید انواع پارچه های جین و با به اصطلاح لی با مجموعه ما تماس بگیرید زیرا مجموعه ما علاوه بر دغدغه کیفیت دغدغه قیمت مناسب و رساندن آن به مشتریان را نیز دارد.
برای خرید مطمئن و با کیفیت با همکاران مجرب ما در دفتر تماس گرفته و یا به وبسایت ما سر بزنید و بعد از استعلام موجودی و رنگ و قیمت مشتری ما شوید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.