کارخانه تولید پارچه و خرید پولیش ببعی

خرید پولیش ببعی یکی از منسوجات  پر فروش و مطرح بره ای که آن را به نام پولیش ببعی هم می شناسند،است.
این یکی از نمونه ها و مدل های پارچه های بازاری است.
نام ببعی از این لحاظ بدان اطلاق می گردد که به پوست پشمی بره (بچه گوسفند) از نظر ساختار ظاهری و الیاف شبیه است و همانند آن از لیف های درهم تنیده و متراکمی شکل گرفته است.
همین ویژگی سبب شده که به هنگام برش پولیش بره ای ریزش و کندگی الیاف آن به پایین ترین میزان تقلیل یابد و ساختار منسجم خود را حفظ کند.

مقایسه ای در پارچه های تدی و پولیش

این قیاس به خصوص در مقایسه با پارچه های تدی که در آن لیف ها از پراکندگی ساختاری بیشتری برخوردارند و همچنین دارای طول بلندتری اند، ملموس تر است.
هر چند پارچه تدی و ببعی به طور نسبی نرم تر است و لطافت بیشتری را هم در ساختار آن شاهد هستیم.
پارچه ی آکنده از پرز پلیش/پولیش (Plush) نوعی بافته است که در ساختارش کرک دارد و در دنیای صنعتی امروز جایگزینی الیاف مصنوعی که اغلب پلی استرها هستند، منبع تهیه و تولید پارچه های پولیشی هستند.
فرمول شیمی و یا ترکیب شیمیایی استر که دارای گروه عاملی COO می باشد، از اجزاییست که در ساختمان پلیمر اشاره شده (پلی استر) موجود است.
عدم چروکیدگی و همچنین خاصیت نمدی نشدن الیاف پلی استر از جمله درخشان ترین وجوه تمایز لیف های پلی استری از سایر هم خانواده های آن هستند.
خاصیت جمع نشدگی در رویارویی با عامل حرارت البته به طور نسبی و میزان اندک، امتیاز قابل توجه دیگر پلی استرها نسبت به سایر الیاف مصنوعی است.
گفتنی است که لیف های پلی استری قابلیت اختلاط با پشم و پنبه را نیز دارا هستند و از سهولت شست و شوی و خشک شوندگی ساده ای هم برخوردار هستند.
به عنوان نمونه شستن پارچه های پولیش ببعی (بره ای) علاوه بر دست در ماشین لباس شویی هم امکان پذیر است، هر چند که بکارگیری آب سرد در این عمل الزامی است.

تفاوت های الیاف طبیعی و مصنوعی

Yarn ترجمه لغوی نخ است. منشا نخ می تواند از الیاف طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از هر دو نوع الیاف ذکر شده باشد که بدان نخ مخلوط گفته می شود.
الیاف طبیعی همان گونه که از نامشان نیز هویداست، نشات گرفته از طبیعت و جهان پیرامون ما هستند، برخلاف الیاف مصنوعی که در طبیعت موجود نیستند.
البته لازم به ذکر است که عدم موجودیت در طبیعت در حالت معمول است، چرا که لیف های تصنعی هم امکان ریشه داشتن از دل طبیعت را دارند.
کشسان بودن در انواع الیاف مصنوعی (الاستیسیته بودن)، ثبات بالا و مکفی که در مقابله با نور دارند، مقاوم بودن ساختارشان در مقابل اعمال نیروهایی که منجر به پارگی می شوند، از دیگر خصیصه های خوب الیاف از نوع مصنوعی است.

نقش نخ در تولید پارچه

پارچه ها یا بافته ها با اصلی ترین کارکرد در صنایع پوشاک اعم از البسه ورزشی، ساختن مبل و ملزومات اتومبیل ها و خودروها خود متشکل از نخ ها هستند.
نخ ها، این رشته های طویل و باریکی که اصلی ترین عنصر زیرساخت پارچه ها به شمار می آیند.
در شکل گیری نخ ها از لیف ها و مجاورت الیاف در کنار یکدیگر می توان از روش ریسندگی بهره گرفت.
لذا یکی از کاربردهای نخ، تهیه و تولید انواع نمونه هایی از پارچه هاست که به وفور در بازارهای تجاری به چشم می خورند.
کارکرد دیگر نخ ها را نیز می توان در حوزه خیاطی و دوخت و دوز پارچه ها دانست که برای به عمل نشستن هر ایده ای و دوخت هر نوع پوششی، برش ها و تکه پارچه ها را به یکدیگر متصل می کند.
دانش نساجی در ارتباط با نخ ها، لیف های به کار رفته در صنعت نساجی، پارچه ها، بافته ها و حتی به نوعی می توان گفت راه و روش تولید و کنترل کیفیشان است.
شاید جالب باشد بدانیم کشش و میزان کشیدگی در پارچه های بره ای در جهت و یا راستای افقی بیش از جهت عمودی است!

فرآورده های پشمی

پشم تنها یکی از فرآورده های گوسفندی است.
سهم بسیاری از چربی پشم و شاید بتوان گفت تمامی این فرآورده با جدایش از پشم در موقع تهیه پارچه ها، نمدها و نخ ها صورت می پذیرد.
منبع عمده تهیه اغلب لانولین هایی که در زندگی انسان ها کاربرد دارد، پشم گوسفندهاست.
لانولین ماده ایی در اشکال مومی و از محصولاتی است که از پشم گوسفند و البته سایر حیوانات حاصل می گردد.
با نام تجاری اکتیول در بازار شناخته شده است که همان لانولین یا چربی پشم است.
لانولین عبارت است از روغن و یا مومی که در خصلت آب گریزی پوست و موی حیوانات نقش بسزایی را داراست و ترشح آن از غده های موجود در لایه های پوست حیوانات صورت می گیرد.
اندازه های این غدد در ابعاد میکروسکوپی است.
از فرآیند فشرده سازی پشم حاصل از گوسفند توسط غلتک لانولین به وجود می آید.

پولیش ببعی در پوشاک و صنعت عروسک سازی

پارچه پولیش ببعی (بره ای) با ساختاری مرغوب در فرآیند تولید البسه و خروج پوشاکی مثل بارانی ها، مانتو، بالاپوش ها شامل کاپشن و یا ژاکت و همچنین کت ها به خصوص در آستر و لایه داخلیشان شناساست و تراکم زیاد سازمان یافته و منسجمش، ایجاد گرمای بیشتری را در ساختار پارچه ها منجر می شود.
بارانی ها البسه ای هستند که در مناطقی که باران در آن ها به وفور می بارد، متقاضیان زیادی دارد.
جنس بارانی می بایست در مقابل نفوذ رطوبت و در مواجهه با تری مقاوم باشد و به اصطلاح آب گریز باشد.
عروسک ساخته شده از پارچه های پولیش عروسک سازی که در میان عامه مردم با نام عروسک های توپر شناخته شده اند، از مهم ترین محصولات خریداری شده این دست پارچه اند و امروزه در صنعت عروسک سازی، انواع پارچه های پولیشی اعم از پولیش بره ای یا ببعی بسیار مطرح شده اند.
از سایر کارکردها و دلایل خرید پارچه پولیش ببعی یا بره ای نیز می توان به البسه بچگانه به دلیل ساختار نرم بافته ها و کاربردش بالاخص در فصول زمستان و پاییزه، دستکش، کلاه، پتو و کالاهای خواب و خرج کار اشاره داشت.
خرج کار عبارتی است که برای تزئین لباس و پوشاک، زیباتر جلوه دادن آن ها، معرفی نشان و یا برند شرکت و اعتباربخشی بیشتر به تجارت آن به کار می رود.

خرید پارچه پولیش ببعی بصورت آنلاین

معمولا برای خرید آنلاین در هر زمینه و برای هر محصول اعتماد کردن به سایت فروشنده حرف اول را می زند.
اینکه آیا من پولم را میتوانم با اطمینان بپردازم؟ آیا محصولی را که برای من می فرستند، کیفیت لازم دارد.
کارخانه ما با بهترین تکنولوژی و خط تولید عالی سعی در تولید در پولیش ببعی با بهترین کیفیت دارد.
برای خرید عمده پارچه پولیش ببعی بصورت عمده و بهترین کیفیت و قیمت و مشاوره رایگان با مشاوران ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.