مدل جدید پارچه کودری لباس و مانتو

دیدن مدل جدید پارچه کودری برای تولید لباس و مانتو می تواند ایده های جدیدی را نیز برای دوزندگان و تولیدکنندگان در بازار ایجاد کرده و به آن ها در روند رقابتی شان کمک شایانی نماید.
شاید با جملات بالا موافق نباشید و مانند اکثر تولیدکنندگان لباس یا مانتو بخواهید طبق ایده ای که در ذهن دارید خرید کرده و به دنبال مدل پارچه کودری مورد نیازتان باشید، اما آیا همیشه دقیقا همان طرحی که دلتان می خواهد را می یابید؟ چرا یکبار خلاف عرف بازار و طبق موجودی شرکت های بازرگانی که فروش انواع پارچه کودری را در هر سال بررسی کرده و می دانند کدام طرح و مدل به استقبال مشتری نهایی می رسد خریدتان را انجام ندهید؟ به این شکل که از فروشنده بخواهید پر فروش ترین طرح پارچه کودری خود را به شما معرفی نماید.

مدل پارچه کودری

پارچه کودری در سه عرض ۹۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ تولید می شود که در مناطق غربی عرض ۱٫۵ و ۹۰، برای شمال و شرق کشور عرض ۱۳۰ پر فروش تر است.

مدل پارچه کودری

به عنوان مثال وقتی یک تولیدکننده به شما اعلام کند پارچه نخی خالدار هر ساله فروش بالایی دارد، قطعا مصر می شوید تا بین مدل پارچه های کودری که قصد خریدشان را دارید چندین رنگ آن را نیز جای دهید.
اجازه دهید افرادی که تجربه بیشتری در رابطه با خرید و فروش پارچه کودری دارند شما را یاری داده و مشاور شما در امر خرید پارچه های نخی باشند.

پارچه کودری مدل لباس

پارچه کودری مناسب برای لباس زنانه یا دخترانه اگر درصد چروک بالایی نیز داشته باشد، خانمها مشکلی ندارند، زیرا بیشتر به دنبال این هستند تا لباس های خنک را در فصل گرم سال پوشیده و عملا با چروک شدن آن مشکلی نخواهند داشت زیرا می دانند ویسکوز یا پنبه قطعا هم آبرفت خواهد داشت و هم چروک می گردد.

مدل پارچه کودری

پارچه کودری مدل مانتویی

اما پارچه های نخی و کودری که برای لباس مجلسی، مهمانی و مانتو به کار می روند، مهم است که زیاد چروک نشوند و بتوان در انظار عموم نیز آن را استفاده کرد.
پارچه دامن بالا که برای یک دست لباس بیرون دوخته شده است، از جنس نخ پنبه و یا جنس نخ کتان بافته می شود و بسیار زیبا شیک و مناسب برای انواع دامن راسته، لباس های رسمی و همچنین انواع مانتو است.
باید در این قسمت از تولیدات خود به دنبال پارچه نخی خارجی بگردید که با قیمت پایین تر آبرفت کم و خاصیت ضد چروک خواهند داشت. خصوصا اگر بتوانید پارچه کودری تایوان یا چین پیدا کنید توانسته اید ارزان ترین و بهترین پارچه های نخی را بخرید.
پارچه آیدا می تواند انواع پارچه های نخی مانتویی، یا پارچه کودری لباسی را برای مشتریان خود از بین محصولات ایرانی و تولیدات خود شرکت یا واردات تیراژ بالای نمونه پارچه خارجی با قیمتی بسیار عالی به مشتریان خود ارائه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.